مک لارن به دنبال سریع ترین گیمر دنیا است

جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مطرح مک‌لارن اعلام کرده که به‌دنبال بهترین گیمر ریسینگ دنیا در مسابقه‌ی «سریع‌ترین گیمر جهان» است.
تبلیغات

اگر از جمله افرادی هستید که شب‌ها تا دیر وقت بیدار بوده و مشغول بازی‌های ویدیویی با کنسول‌های پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس هستند، باید بدانید که اگر در زمینه‌ی شبیه‌ساز مسابقه تبحر دارید می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

مسابقه‌ی مک‌لارن دقیقاً همان چیزی است که از نامش یعنی «سریع‌ترین گیمر دنیا» برمی‌آید؛ افرادی که چنین توانایی را در خود احساس می‌کنند، به مسابقه می‌پردازند تا بهترین نفر در میان چندین پلت‌فرم مختلف مسابقه‌ای معلوم شود.

برنده‌ی مسابقه‌ی سریع‌ترین گیمر جهان توسط مک‌لارن به‌عنوان یکی از رانندگان رسمی شبیه‌ساز فرمول یک، به خدمت گرفته می‌شود. این بدین معنی است که برنده‌ی مسابقه می‌تواند پشت فرمان شبیه‌ساز فرمول یک در مسابقه‌ای واقعی در دنیای مجازی شرکت کند.

لاجیتک نیز اسپانسر مسابقه شده است؛ شرکتی که با مجموعه پدال و فرمان‌های حرفه‌ای خود برای مدت زمان طولانی پشتیبان سخت‌افزار شبیه‌ساز مسابقه بوده است. همچنین کمک‌هایی از طرف آکادمی جی‌تی گرفته شده است. نشریه‌های ورزشی GiveMeSport و Sparco نیز این رویداد را پوشش داده و از آن حمایت خواهند کرد.

اگر وسوسه شده‌اید که به تیم مک‌لارن ملحق شوید، شرح شغلی مختصری برای اینکه ببینید آیا نیازمندی‌های آن را دارید یا خیر، ارائه شده است. مک‌لارن با برنده‌ی مسابقه، قراردادی یک‌ساله منعقد می‌کند تا به‌عنوان یک راننده‌ی شبیه‌ساز به خدمت گرفته شود. بعلاوه، برنده در کنار مهندسین مک‌لارن در مرکز فناوری این شرکت کار می‌کند و به مسیرهای گرندپری در سراسر جهان سر می‌زند تا به توسعه‌ی خودروهای فرناندو آلونسو و استوفل وندورن در مسابقات فرمول یک بپردازد.

۶ فینالیست بین‌المللی توسط متخصصان فرمول یک و بازی‌های ویدیویی انتخاب می‌شوند و سپس چهار نفر دیگر از واجدین شرایط حاضر در دورهای انتخابی مسابقات آنلاین نیز در تابستان انتخاب می‌شوند. در پاییز، ۱۰ فینالیست به مرکز فناوری مک‌لارن برای انجام مصاحبه‌ی شغلی دعوت می‌شوند؛ آن‌ها در برابر یکدیگر مسابقه می‌دهند و توانایی‌های مهندسی و قابلیت‌های همکاری تیمی خود را به نمایش می‌گذارند.

از میان این ۱۰ نفر تنها یک نفر برای یکی از جذاب‌ترین شغل‌های جهان انتخاب خواهد شد.

دانلود با کیفیت 360P | دانلود با کیفیت 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات