مایکروسافت اپلیکیشن Azure را برای اندروید و iOS معرفی کرد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در طی یکی مراسم بیلد ۲۰۱۷ اپلیکیشن Azure را برای دستگاه‌های مجهز به اندروید و iOS معرفی کرد.
تبلیغات

غول فناوری دنیا در تلاش است تا امکان تجربه اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را برای کاربران خود فراهم کند. Azure Cloud Shell به این منظور در واقع تکمیل کننده محیط توسعه ادغام شده (IDE) و Azure Portal است. این فناوری جدید در واقع یک تجربه بر پایه مرورگر است که محل اصلی آن در سرویس ابری Azure قرار گرفته و از هرجایی قابل دسترس خواهد بود. 

Azure Cloud Shell در واقع سرویس ابر محوری است که می‌تواند بروزرسانی‌های Cloud Shell را با یک سری ابزار‌های دستوری و با پشتیبانی از چند زبان برنامه‌نویسی رایج انجام دهد. همچنین، هر دوره Cloud Shell به صورت خودکار و همگام با محل اصلی ذخیره‌سازی فایل‌های Azure امکان فراهم آوردن محیطی آماده به کار را برای اسکریپت‌های خودکار کننده مورد علاقه شما فراهم می‌کند.

مایکروسافت همچنین امروز Azure را برای سیستم عامل‌های موبایلی اندروید و iOS معرفی کرد. با نسخه جدید اپلیکیشن Azure می‌توانید به صورت ابری و در هر جایی برنامه‌های خود را مدیریت کنید. حتی اپلیکیشن‌های موبایلی Azure نیز با پشتیبانی از Azure Cloud Shell ارائه خواهند شد. البته هنوز هیچ برنامه واحدی از Azure برای دستگاه‌های ویندوزی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات