سرویس Bot Framework مایکروسافت توسط ۱۳۰ هزار توسعه دهنده استفاده می‌شود

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
پس از گذشت یک سال از ارائه‌ی سرویس Microsoft Bot Framework، تعداد توسعه دهندگانی که از این ابزار استفاده می‌کنند، به ۱۳۰ هزار نفر رسیده است.
تبلیغات

فریم‌ورک باتِ مایکروسافت، ابزاری است که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا بات اختصاصی خود را ایجاد کرده و در اپلیکیشن‌های مختلف بکار بگیرند. مایکروسافت به همراه این ابزار دایرکتوری از بات‌های مختلف را نیز در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. 

مایکروسافت در بیلد ۲۰۱۷ قابلیت‌های جدیدی را به فریم‌ورک باتِ خود اضافه کرده است که شامل اضافه شدن سیستم پرداخت جدید، قابلیت انتشار در سرویس اسکایپ برای تجارت، موتور جستجوی بینگ و همچنین دستیار صوتی کورتانا می‌شود. 

مایکروسافت امروز کیت مخصوص توسعه دهندگان برای دستیار صوتی کورتانا را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار داد تا از آن در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود استفاده کنند و همچنین به توسعه‌ی کورتانا بپردازند. 

فریم‌ورک باتِ مایکروسافت اولین بار سال گذشته و در BUILD 2016 رونمایی شد. کمی بعد از معرفی این ابزار، مایکروسافت یکپارچگی بین آن با پیام‌رسان فیس‌بوک و Kik را نیز میسر کرد. مایکروسافت امکان یکپارچگی بین بات‌ها در پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. 

در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار توسعه دهنده از سرویس Bot Framework  مایکروسافت استفاده می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات