HMD Global مسابقه طراحی اینستاگرامی نوکیا 3310 برگزار می‌کند

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌ام‌دی گلوبال صاحب امتیاز برند موبایل نوکیا، برای طراحی نوکیا ۳۳۱۰ جدید مسابقه اینستاگرامی برگزار می‌کند.
تبلیغات

شرکت HMD Global صاحب امتیاز جدید برند موبایل نوکیا برای طراحی زیبا و متنوع Nokia 3310 جدید که در کنفرانس موبایل بارسلون در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد، مسابقه‌ی طراحی در اینستاگرام برگزار می‌کند. HMD Global برای برنده‌ی این مسابقه ضمن ارسال موبایل طراحی شده توسط خود فرد، امتیاز طراحی جعبه‌ی نوکیا ۳۳۱۰ را نیز اعطا می‌کند. این مسابقه مربوط به رنگ و طرح‌بندی پوسته‌ی بدنه‌ی نوکیا ۳۳۱۰ است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کافی است طرح مورد نظر خود را در اینستاگرام آپلود کنند و در قسمت توضیحات هشتگ 3310art# و Nokiamobile@ را بنویسند و این حساب را دنبال کنند. این مسابقه اینستاگرامی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ برابر با ۱۰ می ۲۰۱۷ شروع شده است و داوری آن بر عهده‌ی تیم داوری متشکل از HMD Global و I Love Dust خواهد بود. I Love Dust یک استودیوی طراحی واقع در بریتانیا است. لینک توضیحات کامل این مسابقه در صفحه رسمی نوکیا موبایل در اینستاگرام قرار دارد.

نوکیا ۳۳۱۰ جدید با رنگ‌بندی و طراحی‌های متفاوت به بازار ارائه می‌شود. این گوشی ساده نوکیا با دوام یک ماهه‌ی باتری در حالت آماده به کار و ۲۲ ساعت دوام باتری در حالت مکالمه، می‌تواند مانند نسل قدیمی‌ خود، فروش خوبی در بازارهای جهانی و حتی داخل ایران داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات