پژو سیتروئن خودروهای خودران را در سنگاپور می آزماید

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه خودروسازی پژو-سیتروئن با ایجاد همکاری استراتژیک با شرکت nuTonomy به انجام تست وسایل نقلیه‌ی کاملاً خودران در سنگاپور خواهد پرداخت.
تبلیغات

کمپانی پژو برای شروع همکاری با شرکت نوتونومی (nuTonomy) برنامه‌هایی دارای مراحل گوناگون طراحی کرده است تا سنسورها و دیگر تجهیزات مرتبط را در کراس‌اوورهای مخصوص پژو ۳۰۰۸ نصب کنند. شرکت نوتونومی انتظار دارد این فرآیند در تابستان کامل شود و در نتیجه آزمون‌های جاده‌ای به‌نحوی برنامه‌ریزی شده‌اند تا در ماه سپتامبر شروع شوند.

کمپانی نوتونومی به‌عنوان پیشرو در توسعه‌ی نرم‌افزارهای مدرن برای خودروهای خودران شناخته می‌شود و همکاری تیم پژو-سیتروئن با آن‌ها، این کمپانی را هیجان‌زده کرده است؛ زیرا این گروه خودروسازی بر این باور است که یکپارچگی نرم‌افزار خودروی خودران مرحله‌‌ای حساس در جهت استقرار خودروهای بدون راننده در مقیاس بزرگ در چرخه‌ی زندگی مدرن است. همچنین این همکاری به دو شرکت مذکور فرصت مطالعه‌ی عمکلرد سیستم خودران را می‌دهد.

فاز اول آزمون در سنگاپور انجام می‌شود و شرکت‌های PSA و nuTonomy در نظر دارند تست‌های بیشتری را در دیگر شهرهای بزرگ برگزار کنند.

طی بیانیه‌ای، ان لالیرون از پژو سیتروئن گفت: «این همکاری مرحله‌‌ای بزرگ به سمت وسایل نقلیه‌ی کاملاً خودران است که ما را قادر می‌سازد راه‌حل‌های رفت و آمد متفاوتی را به مشتریان خود عرضه کنیم. ما از این‌که با متخصصان رشته‌های نرم‌افزار و رباتیک در تیم NuTonomy همکاری می‌کنیم تا مفهوم خودروهای خودران پژو را بیشتر القا کنیم، هیجان‌زده‌ایم.»

شاید اسم nuTonomy خیلی سر زبان‌ها نیفتاده باشد اما این شرکت از ماه آگوست سال ۲۰۱۶ در حال تست تاکسی سرویس خودران در شهر سنگاپور است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات