طراحی دفتر کار اینفینیوم، شعبه زاگرب

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دفتر کار اینفینیوم واقع در زاگرب، کرواسی، توسط شرکتی به نام Brigada طراحی شده و از متراژ ۶۷۰ متر مربع برخوردار است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: ‌Brigada
  • کارفرما: اینفینیوم
  • متراژ: ۶۷۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: زاگرب، کرواسی

اینفینیوم یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین کمپانی‌های تولید نرم‌افزار در کرواسی است که بیشتر پیشنهاداتش را از بازارهای خارجی دریافت می‌کند. اینفینیوم را می‌توان یک کمپانی در حال رشد دانست. البته اگر رشد یک مجموعه، کنترل شده نباشد، آن مجموعه با مشکلات متعددی رو‌به‌رو خواهد شد.

مدیران اینفینیوم نیز از این موضوع آگاه هستند. با اینکه کارمندان این شرکت در محیط دیجیتالی فعالیت می‌کنند و سختی کار کمی دارند؛ اما محیط خشک کاری و وظایف سنگین و اغلب تکراری باعث می‌شود کارمندان در طولانی مدت با کاهش میزان بازدهی روبه‌رو شوند.

به همین علت مدیران اینفینیوم از شرکت Brigada درخواست کردند که طراحی دفتر کار شعبه زاگرب کرواسی را بر عهده گرفته و محیط کار مناسب برای کارمندان اینفینیوم طراحی کند. شرکت Brigada که در زمینه طراحی و دکوراسیون اداری فعالیت می‌کند، توانسته جوایز مختلفی را در زمینه طراحی کسب کند.

دفتر کار اینفینیوم در بالاترین طبقه از یک برج قرار دارد و مانند کمپانی‌های مشابه به نحوی طراحی شده است که دارای محیط‌های کوچک برای ملاقات، کارهای گروهی، استراحت و گفتگوی جمعی باشد. این مدل از محیط‌های کاری نه‌تنها باعث بالاتر رفتن تعامل میان کارمندان می‌شود، بلکه به آنها در انجام بهتر کارهایشان کمک می‌کند.

البته Brigada علاوه بر محیط‌های ذکر شده، بخش‌های دیگری نیز طراحی کرده است؛ برای مثال می‌توان به بخش‌های کوچکی اشاره کرد که برای یک نفر طراحی شده‌اند و شبیه به باجه‌های تلفن هستند. برخلاف آن، محیطی نیز طراحی شده که چند کارمند کنار یکدیگر نشسته و روی پروژه‌ای به‌صورت گروهی کار کنند.

متراژ دفتر کار اینفینیوم ۶۷۰ متر مربع است و در طراحی آن از رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز بیشتر استفاده شده است که دلیل آن تطابق رنگ‌بندی لوگوی اینفینیوم است. در ادامه نگاهی به تصاویری از دفتر کار اینفینیوم و دکوارسیون آن خواهیم انداخت.

Infinum
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات