شیائومی در تأمین پردازنده و بدنه‌ سرامیکی می 6 با مشکل مواجه شده است

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پرچم‌دار جدید شیائومی با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است؛ به این ترتیب به نظر می‌رسد شیائومی در ساخت Mi6، با کمبود برخی قطعات مواجه است.
تبلیغات

 پس از عرضه‌ی می ۶، کل موجودی این گوشی به فروش رفت. با توجه به تقاضای بالای گوشی می ۶ از سوی مشتریان، ظاهرا شیائومی در تأمین برخی قطعات این محصول، مانند چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و بدنه‌ی سرامیکی که در ساخت یک نسخه از می ۶ به کار می‌رود، با مشکل مواجه شده است. کمبود چیپ اسنپدراگون ۸۳۵‌ از آنجا ناشی می‌شود که هر کدام از این پردازنده‌ها که از خط تولید بیرون می‌آید، اولویت اول استفاده از آن، مختص سامسونگ است.

ساخت بدنه‌ی سرامیکی می ۶ هم نیازمند مراحل سخت آزمایشگاهی و صنعتی متعدد است. این نسخه از می ۶ از یک حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است و قیمتی در حدود ۴۳۵ دلار دارد که تقریبا ۱۵ دلار گران‌تر از نسخه‌ی معمولی ۱۲۸ گیگابیت به فروش می‌رسد.

با تمام این تفاسیر، شیائومی می‌تواند در آینده نزدیک چند فروش فوری دیگر داشته باشد. گذشته از این، حتی اگر قطعات مذکور به‌وفور در دسترس شیائومی بودند، باز هم می 6 با کمبود موجودی روبه‌رو می‌شد؛ چراکه پرچم‌داران شیائومی همیشه گوشی‌های باکیفیت و دارای ارزش خرید بالایی بوده‌اند و آخرین پرچم‌دار هم از این قاعده مستثنا نیست.

نظر شما راجع به این موضوع چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات