تماس صوتی تلگرام در نسخه دسکتاپ فعال شد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
لحظاتی پیش نسخه جدید تلگرام دسکتاپ منتشر شد که مواردی همچون امکان دریافت و برقراری تماس صوتی در کامپیوتر و پنجره جداگانه برای اموجی و استیکرها به آن اضافه شده است.
تبلیغات

نسخه دسکتاپ تلگرام به ۱.۰.۳۶ آلفا آپدیت شد که به لطف آن، دریافت و‌ برقراری تماس صوتی تلگرام در نسخه‌ی کامپیوتری این برنامه نیز فعال شد. تماس صوتی تلگرام امکانی فوق‌العاده برای این اپلیکیشن محسوب می‌شود که چند ماه پیش برای این اپلیکیشن فعال شد؛ اما در همان ابتدا در ایران مسدود شد و اگرچه همچنان امکان تماس گرفتن و زنگ خوردن گوشی وجود دارد، اما صدایی در مکالمه رد و بدل نمی‌شود.

بعد از به‌روزرسانی به این نسخه، یک آیکون تماس به منوی بالایی هر چت اضافه خواهد شد که با لمس آن می‌توانید با شخص مقابل تماس صوتی برقرار کنید. همچنین در این نسخه شاهد جدا شدن پنجره اموجی ها از صفحه ی چت خواهید بود. از این پس با کلیک روی آیکون شکلک ها، یک صفحه ی مستقل کنار صفحه ی چت باز می شود که در آن می توانید مدیریت منظم تر و بهتری روی اموجی ها، استیکرها و فایل های گیف داشته باشید. آپدیت ۱.۰.۳۶ به‌صورت آلفا برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده است که می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر آن را دانلود و نصب کنید. نسخه نهایی نیز احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد.

بروزرسانی: نسخه فاینال ۱.۱ منتشر شد.

نسخه فاینال آپدیت مذکور لحظاتی پیش ساعت 2 بامداد سه شنبه 26 اردیبهشت منتشر شد.

.

دانلود نسخه ۱.۱ فاینال تلگرام دسکتاپ

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات