توییتر با همکاری بلومبرگ اخبار ویدیویی را ۲۴ ساعته استریم می‌کند

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از اعلام راه‌اندازی سرویس استریم ویدیویی توسط توییتر برای نمایش اخبار به‌صورت ۲۴ ساعته، بلومبرگ به همکاری توییتر شتافته است و این سرویس را به‌طور مشترک راه‌اندازی خواهند کرد.
تبلیغات

به گزارش وال استریت ژورنال، توییتر اولین شریک خود برای راه‌اندازی سرویس استریم ویدیویی اخبار به‌صورت ۲۴ ساعته را پیدا کرده است. بلومبرگ به‌عنوان یک آژانس خبری شناخته‌شده در سطح جهان با همکاری توییتر، سرویس استریم بی‌وقفه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی را برای پوشش اخبار راه‌اندازی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، توییتر در پی آن است تا با همکاری آژانس‌های خبری سراسر جهان، سرویس استریم ویدیویی خبری راه‌اندازی کند که هدف از آن، پخش اخبار در طول ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته است.

جاستین اسمیت، مدیر اجرایی رسانه‌های بلومبرگ در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

هدف از ایجاد چنین سرویسی این است تا تمرکز بر انتشار اخبار بسیار مهم برای کاربران هوشیاری باشد که در اقصی نقاط جهان از این سرویس استفاده می‌کنند. ضمنا دامنه‌ی عناوینی که این سرویس پوشش می‌دهد، در گذر زمان گسترش خواهد داشت.

این کانال اینترنتی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، تنها به بازپخش محتوای نمایش داده‌شده توسط بلومبرگ در کانال‌های تلویزیونی این آژانس محدود نخواهد شد. این سرویس که انتظار می‌رود در پاییز سال جاری شاهد آغاز به کار آن باشیم، از گزارش‌های زنده خبری تشکیل خواهد شد که در گوشه گوشه‌ی جهان برای این کانال آماده خواهد شد. ضمنا توییتر با بهره‌گیری از گزارش‌های ویدیویی به اشتراک گذاشته توسط کاربران، بخش دیگری از محتوای مورد نیاز توییتر را پوشش خواهد داد.

پخش زنده‌ی ویدیو تجربه‌ای نیست که کاربران توییتر با آن غریبه باشند؛ چراکه این کمپانی مراسم و گردهمایی‌های مهم را اکنون به‌صورت زنده و استریم ویدیویی پوشش می‌دهد. بر اساس آمارهای ارائه‌شده، توییتر در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ بیش از ۸۰۰ ساعت برنامه‌ی ویدیویی را استریم کرده است که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ یا سه‌ماهه‌ی پیش از آن، ۲۰۰ ساعت افزایش داشته است.

از جمله‌ی مهم‌ترین فعالیت‌های توییتر برای استریم زنده در سال‌های گذشته، باید به پخش بازی‌های پنجشنبه‌شب لیگ فوتبال آمریکا و همچنین پوشش مناظره‌های انتخاباتی ایالات متحده‌ی آمریکا در سال ۲۰۱۶ با همکاری بلومبرگ اشاره کرد.

آنتونی نوتو، مدیر ارشد مالی و اجرایی توییتر در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما فکر می‌کنیم که می‌توانیم مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان جذب کنیم. افرادی که حاضر به پرداخت مبالغی در قبال مشاهده‌ی کانال‌های تلویزیونی نیستند یا فرصتی برای تماشای تلویزیون ندارند، می‌توانند در هر وضعیتی از استریم توییتر استفاده کنند. به‌طور حتم بلومبرگ بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند با ما همکاری کند.

توییتر و بلومبرگ از اظهار نظر در مورد منافع مالی این همکاری خودداری کرده‌اند. شنیده‌ها حکایت از این دارند که بلومبرگ روی برنامه‌ی پخش این کانال استریم ویدیویی کنترل کامل خواهد داشت.

توییتر در روزهای اخیر گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد که برای اولین بار نشان از کاهش درآمد پس از ورود این کمپانی به تالار بورس داشت. این شبکه‌ی اجتماعی به‌شدت در پی یافتن راهی است تا بتواند از طریق جامعه‌ی کاربرانش به درآمدزایی برسد. بر اساس آمارهای ارائه‌شده توسط توییتر، ویدیو اخیرا به بزرگ‌ترین بخش درآمدزای این کمپانی از طریق تبلیغات بدل شده است که البته برای درآمدزایی از این طریق و گسترش آن باید تلاش کند؛ چراکه رقبایی نظیر گوگل با یوتیوب، فیسبوک و حتی اسنپ‌چت را در مقابل خود می‌بیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات