اینفینیتی QX80 مونوگراف؛ شاسی‌بلندی فول سایز با طراحی جدید

سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اینفینیتی قصد دارد قبل از شروع نمایشگاه خودروی نیویورک از شاسی‌بلند مفهومی جدید خود رونمایی کند. این شاسی‌بلند، QX80 مونوگراف نام دارد.
تبلیغات

اینفینیتی QX80 همواره یک خودروی زیبا از بیرون و نمونه‌ای قدرتمند در داخل بوده است. اینفینیتی با حفظ بخش اعظمی از طراحی QX80 و اعمال تغییرات جزئی در آن پا به نمایشگاه خودروی نیویورک می‌گذارد.

اینفینیتی QX80 مونوگراف

اینفینیتی QX80 مونوگراف دارای جلوپنجره‌ای بلندتر و عریض‌تر و همچنین چراغ‌های جلوی باریک‌تر همراه با یک نورپردازی منحصربه‌فرد است. QX80 مونوگراف با این به‌روزرسانی‌های ظاهری شبیه به کانسپت QX50 شده است که در نمایشگاه خودروی دیترویت در اوایل امسال به نمایش درآمد. با اینکه QX50 به گفته‌ی خود اینفینیتی همچنان یک کانسپت باقی خواهد ماند؛ اما می‌توان بسیاری از المان‌های آن را در قسمت جلوی QX80 جدید مشاهده کرد.

اینفینیتی QX80

اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۷

QX80 کنونی به‌منظور داشتن ظاهری عضلانی‌تر، با تغییراتی در ستون انتهایی همراه بوده است. وجود یک نوار فلزی در اطراف پنجره‌ها بر زاویه‌دار شدن این SUV بزرگ تأکید دارد. مدل مفهومی جدید که حاصل طراحی یکی از استودیوهای طراحی اینفینیتی در ژاپن است، به نظر می‌رسد به دنبال آگاهی از واکنش عمومی نسبت به QX80 مونوگراف باشد. اینفینیتی معتقد است QX80 مونوگراف نشان می‌دهد که طراحی QX80 تا چه اندازه جای پیشرفت دارد.

اینفینیتی QX80

اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۶

QX80 مونوگراف امروز و قبل از نمایشگاه خودروی نیویورک، رونمایی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات