فروش اقساطی تویوتا پریوس، تویوتا روفور و دو نوع لکسوس آغاز شد

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ایرتویا فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس، تویوتا روفور، لکسوس NX200t و لکسوس NX300h را آغاز کرد.
تبلیغات

شرکت ایرتویا به‌عنوان نمایندگی رسمی تویوتا در ایران فروش اقساطی خودروهای تویوتا پریوس، تویوتا روفور، لکسوس NX200t و لکسوس NX300h را برای سال جدید آغاز کرد. در طرح فروش اقساطی، ایرتویا این ۴ خودرو را در تیپ‌های مختلف با بازپرداخت ۱۰، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه به فروش می‌رساند.

تویوتا پریوس

در این طرح خودروی هیبریدی تویوتا پریوس ۲۰۱۷ در ۷ تیپ با قیمت‌های ۱۴۵ تا ۱۷۸ میلیون تومان به‌صورت اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه با وام‌های خرید به ترتیب ۵۰، ۶۲ و ۷۰ میلیون تومانی به فروش می‌رسد. البته مدل تویوتا پریوس ۲۰۱۶ در یک تیپ با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان شامل ۶۰ میلیون تومان تسهیلات، اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره (بدون کارمزد) و تخفیف ۵ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

همچنین خودروی هیبریدی تویوتا پریوس ۲۰۱۷ تیپ T1 با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان، شامل ۶۰ میلیون تومان تسهیلات، اقساط ۱۲ ماهه بدون کارمزد (بدون بهره) و تخفیف ۵ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

تویوتا rav4

خودروی شاسی بلند روفور ۲۰۱۷ نیز در دو تیپ T2-G و T3-E با قیمت‌ به ترتیب ۲۳۳ و ۲۵۸ میلیون تومان به‌صورت اقساطی به فروش می‌رسد. روفور تیپ T2-G با اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه شامل تسهیلات ۵۴، ۷۵ و ۹۰ میلیون تومانی و روفور تیپ T3-E با اقساط ۱۰ و ۲۴ ماهه شامل ۶۵ و ۸۰ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

لکسوس nx200t

لکسوس NX200t مدل ۲۰۱۷ در ۳ تیپ با قیمت ۳۱۵ تا ۳۹۸ میلیون تومان شامل تسهیلات ۷۰، ۱۰۵ و ۱۳۰ میلیون تومانی با اقساط ۱۲ ماهه به فروش می‌رسد.

لکسوس nx300h

خودروی هیبریدی لکسوس NX300h مدل ۲۰۱۷ در سه تیپ با قیمت ۳۳۵ تا ۳۶۳ میلیون تومان شامل تسهیلات ۷۰، ۱۰۵ و ۱۳۰ میلیون تومانی با اقساط ۱۲ ماهه به فروش می‌رسد.

همچنینی مدل ۲۰۱۶ خودروی هیبریدی لکسوس NX300h در تیپ C با قیمت ۳۵۳ میلیون تومان شامل ۸ میلیون تومان تخفیف، تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی و اقساط بدون بهره (بدون کارمزد) ۱۰ ماهه به فروش می‌رسد.

تمام خودروهای مذکور به‌صورت نقدی نیز به فروش می‌رسند که می‌توانید شرایط آن‌ها را از نمایندگی‌ها و وب‌سایت شرکت ایرتویا به عنوان نمایندگی تویوتا در ایران دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات