گیر اس 3 روت می‌شود؛ احتمال اجرای اندروید ور روی ساعت هوشمند سامسونگ

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از توسعه‌دهندگان XDA از امکان روت کردن گیر اس ۳ سامسونگ خبر داده است که راه را برای نصب و استفاده از اندروید ور روی این ساعت هوشمند هموار می‌کند.
تبلیغات

یکی از عناوین در XDA به‌روزرسانی شده که اطلاعات جدیدی در رابطه با امکان نصب و استفاده از اندروید ور و TWRP (ابزار ریکاوری سفارشی برای اندروید) روی گیر اس ۳ به همراه فرم‌ور به‌روز شده ارائه کرده است.

توسعه‌دهنده‌ی مورد نظر اطلاعات خود را با فایل‌هایی همراه کرده است که نشان از اجرای این فرم‌ور روی اکسینوس ۷۲۷۰ دارند. این پردازنده در ساعت هوشمند گیر اس ۳ مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از فرم‌ور مورد نظر می‌توان دسترسی کامل خواندن/نوشتن روی گیر اس ۳ داشت که از این‌رو راه برای فلش کردن این ساعت هوشمند و نصب هرگونه نرم‌افزار توسعه‌یافته برای گیر اس ۳ هموار می‌شود.

هدف اصلی از فلش کردن و ایجاد امکان جدید، قابلیت نصب اندروید ور روی گیر اس ۳ است. در حال حاضر توسعه‌دهندگان در حال کار روی این پروژه هستند و این موضوع هنوز مراحل اولیه را طی می‌کند. هنوز راه درازی تا رسیدن به مقصد نهایی و حتی تست این قابلیت باقی است.

باید دید که در صورت نهایی شدن این قابلیت، آیا کاربران به سمت استفاده از اندروید ور در ساعت هوشمند خود خواهند رفت یا خیر؟ گیر اس ۳ سامسونگ در کنار گوشی‌های هوشمند این کمپانی قابلیت‌های کاربردی زیادیدر اختیار کاربران قرار می‌دهد، حال آنکه سرویس‌های بسیار خوب گوگل در قالب سیستم عامل اندروید ور نیز قابل چشم‌پوشی نیست. هر دو پلتفرم نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارا هستند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات