تصاحب پایگاه نیروی هوایی برای ساخت کارخانه DBX از سوی استون مارتین

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استون مارتین با تحویل گرفتن کلید پایگاه سابق نیروی هوایی بریتانیا، به دنبال ساخت دومین کارخانه‌ی خود در این کشور است.
تبلیغات

استون مارتین کلید پایگاه نظامی سابق در بریتانیا برای ساخت کارخانه‌ی جدید تولید کراس‌اوور DBX را تحویل گرفته است. این پایگاه نظامی از سوی وزارت دفاع بریتانیا به اندی پالمر، رئیس و مدیر اجرایی استون مارتین، واگذار شده است. با بازسازی این سایت در جنوب ولز، استون مارتین صاحب دومین کارخانه‌ی خود در بریتانیا می‌شود و تولید DBX را از سال ۲۰۱۹ را آغاز می‌کند.

اندی پالمر رئیس استون مارتین

این خودروساز لوکس یک سال پیش اعلام کرد که سایت سنت اتان به‌عنوان مکانی برای کارخانه‌ی جدید این شرکت، پس از بررسی ۲۰ منطقه در سراسر جهان، انتخاب شده است. این برند می‌گوید این کارخانه تا سال ۲۰۲۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد کرد.

کار در واحد سنت اتان از اواخر سل قبل و با راه‌اندازی بخش رستوران، پذیرش مشتری و کارمندان و دفاتر مدیریت و کنترل آغاز شده است. استون مارتین در مرحله‌ی بعد اقدام به تجهیز مجدد سه سالن بزرگ با جدیدترین امکانات موجود خواهد کرد.

اندی پالمر رئیس استون مارتین

پالمر در خلال گفت‌وگو در مورد این سایت گفت:

سایت سنت اتان به دلیل حجم و ابعاد خود، فرصت مناسبی برای ما در ساخت دومین کارخانه فراهم می‌کند. سنت اتان نیز به‌مانند مقر اصلی ما یا مرکز تولید اتومبیل‌های اسپرت، در پایگاه سابق هوایی سلطنتی، پتانسیل تبدیل شدن به یک کارخانه‌ی مهم را دارد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات