آلتیمیت ایرز چه طیف محصولاتی تولید می‌کند

دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آلتیمیت ایرز (UE) به‌عنوان یک کمپانی جوان با سابقه‌ای ۲۰ ساله، طیف محصولات محدودی دارد که البته باب طبع حرفه‌ای‌ها است.
تبلیغات

کمپانی آمریکایی آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears) که کار خود را از سال ۱۹۹۵ آغاز کرده، از ابتدا تمرکز خود را بر حرفه‌ای‌های عرصه‌ی موسیقی قرار داده است؛ حال آنکه این کمپانی آمریکایی که زیر پرچم لاجیتک فعالیت می‌کند، محصولاتی نیز برای عموم کاربران راهی بازار کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ایرفون‌ و بلندگوی بی‌سیم با قابلیت ضدآب اشاره کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، آلتیمیت ایرز کار خود را با تمرکز بر پوشش نیازهای اهالی موسیقی آغاز کرده است. از جمله‌ی محصولات پرطرفدار این کمپانی در میان هنرمندان عرصه‌ی موسیقی باید به In Ear Monitors یا هدفون‌های درون‌گوشی این کمپانی اشاره کرد که حتما آن‌ها را مشاهده کرده‌اید. In Ear Monitors هدفونی است که نوازندگان و خوانندگان در زمان اجرای زنده روی سن طی کنسرت‌ها یا در استودیوها روی گوش خود قرار می‌دهند. این هدفون‌ها در کنسرت‌ها وظیفه‌ی انتقال صدای ترکیبی سازهای در حال نواخته شدن و همچنین صدای محیط نظیر صدای تماشاچیان را بر عهده دارند تا خوانندگان بتوانند با درک درستی از صدای محیط و همچنین مجموع سازهای در حال نواخته شدن، بهترین خروجی ممکن را ارائه کنند. In Ear Monitors-های آلتیمیت ایرز در نسخه‌های مختلفی برای استفاده روی سن و کنسرت‌های موسیقی، استودیوها و البته استفاده‌ی روزمره تولید می‌شوند. نکته‌ای که در مورد این محصولات باید به آن اشاره کنیم، قیمت بسیار بالای این محصولات است که شاید طیف خریداران این محصولات بالای ۱۰۰۰ دلار را کاهش دهد؛ اما آلتیمیت ایرز محصولات دیگری نیز دارد که مخاطبان جوان و پر جنب‌وجوش را هدف قرار داده‌اند.

از جمله‌ی محصولات جدید و پرطرفدار آلتیمیت ایرز که آن‌ها را از سایر رقبای موجود در بازار متمایز کرده است، باید به اسپیکرهای بی‌سیم این شرکت اشاره کرد که قابلیت‌های جالبی دارد. بلندگوهای بی‌سیم آلتیمیت ایرز شامل چهار مدل Megaboom ،Wonderboom ،Boom2 و Roll2 می‌شوند که هر یک با مشخصات و قیمت‌های متفاوت راهی بازار شده‌اند؛ به‌طوری‌که ارزان‌ترین نسخه ۹۹ و گران‌ترین نسخه از این بلندگوهای بی‌سیم ۲۹۹ دلار قیمت دارد. هر چهار اسپیکر بی‌سیم آلتیمیت ایرز دارای مشخصاتی هستند که بین آن‌ها مشترک و در واقع وجه تمایز اصلی این اسپیکرها با سایر گزینه‌های موجود در بازار است. از بارزترین مشخصات این اسپیکرها باید به کلید‌های بزرگ تغییر حجم صدا به‌صورت یک «+» و «-» بزرگ روی بلندگو اشاره کرد که علاوه بر تسهیل امر تغییر حجم صدا، جلوه‌ای خاص به این بلندگوها بخشیده است.

هر چهار اسپیکر از گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برند و می‌توانند برای ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب قرار گیرند. این بلندگوها در زمان قرار گرفتن در آب، فعالیت خود را قطع نمی‌کنند و همچنان به پخش موسیقی ادامه می‌دهند. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این اسپیکرها باید به توانایی پخش موسیقی به‌صورت ۳۶۰ درجه اشاره کرد که این ویژگی برگرفته از نوع طراحی این بلندگوها است. تمام بلندگوهای بی‌سیم آلتیمیت ایرز از طریق بلوتوث به گجت‌های هوشمند وصل می‌شوند و از طریق اپلیکیشن توسعه‌یافته، قابل کنترل هستند؛ البته می‌توان از طریق دستورات صوتی و بدون نیاز به گوشی هوشمند نیز دستوراتی برای تغییر آهنگ صادر کرد. هر یک از بلندگوها قادرند ۸ گجت مرجع را که به آن‌ها متصل شده‌اند، در حافظه نگه دارند و حتی هم‌زمان به دو منبع اصلی وصل شوند.

حداقل برد اتصال به یک منبع با ارتباط بلوتوث، نزدیک به ۳۰ متر است و از این‌رو می‌توان با خیال راحت گوشی هوشمند را در کناری رها کرد و با استفاده از قابلیت دریافت دستورات صوتی، به استفاده از این بلندگوی بی‌سیم پرداخت. در صورتی که گوشی هوشمند از امکان ارتباط NFC پشتیبانی کند، بلندگوهای بی‌سیم آلتیمیت ایرز قادرند از این طریق با گوشی ارتباط برقرار کنند که بسیار ساده‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات