برنامه GIF2VIDEO: ابزار تبدیل فایل گیف به ویدیو - زوم اپ

یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Convert GIF to Video اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های متحرک Gif را به فرمت ویدیویی تبدیل کنید.
تبلیغات

تصاویر متحرک GIF سال‌ها است در دنیای دیجیتال وجود دارند؛ اما استقبالی که در چند ماه اخیر به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام از این فایل‌ها می‌شود، بی‌نظیر بوده است؛ به‌طوری که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم در ماه‌های اخیر، به‌اندازه‌ی کل سال‌های فعالیت فرمت GIF از آن استفاده شده است. اگر سری به کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی بزنید، مشاهده خواهید کرد بخش اعظمی از فایل‌های اشتراک‌گذاری شده GIF‌ هستند. محبوبیت این فایل‌ها به دلیل حجم کم و پخش آسان به‌قدری بالا رفته است که با یک جستجو می‌توانید پیج، کانال و وب‌سایت‌هایی پیدا کنید که به‌طور اختصاصی به فایل‌های Gif اختصاص داده شده‌اند. با وجود محبوبیت بالای تصاویر متحرک GIF، این فرمت خالی از ایراد نیست که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی نکردن بسیاری از وب‌سایت‌ها و شبکه‌ها از این فرمت اشاره کرد. برای مثال اگر قصد اشتراک‌گذاری یک فایل GIF در اینستاگرام داشته باشید، موفق به انجام این کار نخواهید شد؛ چرا که اینستاگرام تنها از فرمت ویدیویی و عکس پشتیبانی می‌کند. از همین رو، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌هایی تولید کرده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توانید فایل‌های GIF را به فرمت ویدیویی تبدیل کنید تا امکان استفاده از آن‌ها را در هر مکانی داشته باشید.

برنامه اندروید GIF2VIDEO یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است که می‌تواند فایل‌های متحرک Gif را فارغ از کیفیت یا حجم به فایل ویدیویی تبدیل کند. با نصب و اجرای GIF2VIDEO، این اپلیکیشن به‌طور خودکار حافظه‌ی گوشی شما را اسکن و فایل‌های گیف را شناسایی خواهد کرد و به‌صورت یک لیست در اختیار شما خواهد گذاشت. ویژگی مثبت این بخش، عدم پوشه‌بندی و نمایش یکجای تمام فایل‌هایی پیداشده در پوشه‌های مختلف است که این امر باعث مدیریت و پیدا کردن ساده‌تر این فایل‌ها خواهد شد. بعد از پیدا کردن گیف مورد نظر در لیست نمایش داده‌شده، آن را لمس کنید تا به صفحه‌ی تبدیل منتقل شوید. بعد از تنظیم موارد دلخواه، گزینه‌ی Convert را لمس کنید تا عملیات تبدیل آغاز به کار کند.

ویژگی‌ها

  • تبدیل فایل‌های گیف به فایل ویدیویی
  •  دانلود گیف‌های مختلف
  • اشتراک‌گذاری مستقیم از داخل برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات