برنامه FolderSync Lite: همگام سازی پوشه ها و فایل های اندروید با فضای ابری - زوم اپ

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
FolderSync اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید در گوشی، پوشه‌ها را با فضای ابری همگام‌سازی کنید تا اطلاعات خود را از دست ندهید.
تبلیغات

امنیت و ماندگاری اطلاعات و فایل‌های مهم، همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران بوده است. حتی اگر فایل‌های خود را در هر نوع حافظه‌ای، از جمله دیسک، فلش، هارد اکسترنال، مموری‌کارت و ... ذخیره کنید، همچنان ریسک از بین رفتن آن‌ها وجود دارد و تمامی ابزارهایی که نام برده شد، در اثر ضربه، تماس با آب یا نوسان برق می‌توانند به‌سادگی از بین بروند. این مورد به همراه دشواری حمل سخت‌افزارهای یادشده و دسترسی به اطلاعات موجود در آن‌ها، باعث شدند ذخیره‌سازی آنلاین اطلاعات رونق بگیرد و فضاهای ابری پا به زندگی دیجیتال میلیون‌ها کاربر بگذارند. FolderSync اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به شما کمک می‌کند بین فایل‌های مهم خود و فضاهای ابری، یک پل ارتباطی خودکار به وجود بیاورید تا به‌طور منظم؛ محتویات داخل پوشه یا پوشه‌های مشخص‌شده، با این فضاهای ابری همگام‌سازی شوند.

در FolderSync می‌توانید فضاهای ابری بسیاری از جمله گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس و ... را به تلفن خود متصل کنید. بعد از این کار کافی است یک یا هر تعداد پوشه که تمایل به ذخیره‌ی آنلاین اطلاعات آن‌ها را دارید، به این برنامه معرفی کنید تا از این پس در بازه‌های زمانی مشخص، محتویات آن‌ها با محتویات موجود در سرورهای آنلاین مقایسه شود و در صورت وجود فایلی جدید، به‌طور خودکار موارد تازه به فضای ابری منتقل شوند. این موضوع بسیار کاربردی خواهد بود؛ برای مثال می‌توانید پوشه‌ی DCIM را به این برنامه معرفی کنید تا به‌صورت خودکار، عکس‌هایی که با گوشی ثبت می‌کنید، به فضای ابری منتقل شوند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • پشتیبانی از گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس و ... 
  • Sync کردن اطلاعات مهم با فضای ابری

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات