فیسبوک شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کار معرفی می‌کند

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ای رایگان از شبکه اجتماعی فیسبوک مخصوص کسب و کار‌ با نام Workplace به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

فیسبوک چندی پیش رقیب اپلیکیشن اسلک برای هماهنگی‌ کار‌های اداری و سازمانی را معرفی کرده بود و حالا در حال راه‌اندازی نسخه رایگان شبکه اجتماعی خود برای کاربران شاغل در حوزه کسب و کار‌ است. این نسخه رایگان با نام Workplace Standard معرفی می‌شود و نسخه پولی آن نیز به Workplace Premium تغییر نام می‌دهد.

اشتراک ماهیانه نسخه پولی این شبکه اجتماعی برای یک گروه کاری تا رسیدن به ۱۰۰۰ نفر، ۳ دلار به ازای هر کاربر است و با افزایش تعداد کاربران، تا ۱۰ هزار نفر به ۲ دلار و بیشتر از ۱۰ هزار نفر به پایین‌ترین مقدار خود یعنی ۱ دلار ماهیانه پرداختی کاهش پیدا می‌کند.

سیمون کراس، مدیر محصول شرکت فیسبوک می‌گوید:

ما در حال ساخت Workplace برای شرکت‌های بیشتری هستیم، پس قطعا این موضوع قدم بزرگی برای ما به‌حساب می‌آید.

وی همچنین گفته است که همه شرکت‌ها شاید حاضر به خریداری اشتراک نسخه پولی این شبکه اجتماعی برای همه نیرو‌های کاری خود نباشند و به این دلیل ما آزمایش اولیه این سرویس را با تیم یا سازمانی مشخص، رایگان کرده‌ایم تا استفاده از آن و خرید اشتراک آن راحت‌تر شود.

Workplace Standard

سرویس Workplace رابط کاربری شبیه به دیگر اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی فیسبوک دارد. می‌توان گروه تشکیل داد، پست‌ها را بروزرسانی کرد، افراد را تگ کرد، فایل به اشتراک گذاشت و با دیگر افراد شرکت گفتگو کرد. این سرویس همچنین به Work Chat نیز مجهز شده که در واقع نسخه‌ای مشابه Messenger فیسبوک است و با آن می‌توان تماس‌های صوتی و تصویری گروهی گرفت.

فیسبوک هنوز زمان مشخصی برای رونمایی از Workplace Standard به‌صورت رسمی اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات