رونمایی نیسان از 370Z نسخه‌ Heritage

پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نیسان برای سال ۲۰۱۸، نسخه‌ای تغییریافته از مدل 370Z در نظر گرفته است که با نام Heritage روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

کمپانی نیسان برای سال ۲۰۱۸ نسخه‌ای ویژه از مدل کوپه‌ی 370Z به بازار عرضه می‌کند که با نام Heritage به معنای میراث، یادآور این نکته است که این خودرو پس از دو سال، وارد پنجاهمین سال حیات خود می‌شود. از آنجایی که ظاهر نیسان 370Z تا حدودی قدیمی شده است و دیگر تقریبا عمر آن به یک دهه می‌رسد؛ نیسان تصمیم گرفته است برای سال ۲۰۱۸ طراحی ظاهری آن را تا حدودی تغییر دهد و کمی تازگی به طراحی این خودرو ببخشد؛ ضمن اینکه برخی از مشخصه‌های ظاهری اولین مدل Z را که متعلق به سال ۱۹۶۹ است، در آن به نمایش بگذارد. خبر خوب دیگر در مورد این خودرو، قیمت بسیار پایین‌ آن در مقایسه با دیگر خودروی اسپرت نیسان، یعنی مدل قدرتمند GT-R است.

نیسان 370Z

اما نسخه‌ی Heritage که برای سال ۲۰۱۸ آماده شده، دارای برخی تغییرات در بخش ظاهری و رنگ‌آمیزی است. این تغییرات شامل چراغ‌های جلو و عقب جدید، جلوپنجره‌، دستگیره‌ی درها و استفاده از کلاچ EXEDY هستند که مورد آخر عملکرد بهتری در مقایسه با کلاچ استاندارد خودرو دارد. برای رنگ بدنه‌ی این خودرو از یک رنگ زرد خاص با نام چیکان استفاده شده است که روی آن یک نوار به رنگ مشکی وجود دارد. این نوار را می‌توان به رنگ‌های مشکی مگنتیک یا نقره‌ای سفارش داد. در تمامی مدل‌ها فضای داخلی خودرو، ترکیبی از دو رنگ مشکی و زرد است.

نیسان 370Z

نیسان 370Z Heritage Edition مجهز به یک پیشرانه‌ی شش سیلندر V-شکل با ۳.۷ لیتر حجم است که می‌تواند ۳۳۲ اسب بخار قدرت تولید کند. برای این خودرو می‌توان گیربکس شش دنده‌ی دستی یا گیربکس ۷ دنده‌ با کلاچ دوگانه انتخاب کرد. این خودرو قرار است نخستین نمایش خود را هفته‌ی آینده و در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ تجربه کند و عرضه‌ی آن از اواخر بهار آغاز خواهد شد.

نیسان 370Z
نیسان 370Z
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات