رونمایی لکسوس از LS F-Sport در نمایشگاه خودرو نیویورک

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لکسوس در نمایشگاه خودروی نیویورک از مدل ۲۰۱۸ سدان لوکس LS با پکیج F اسپرت رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

نسل بعدی لکسوس LS500 به همراه پکیج F اسپرت، هفته‌ی آینده در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی می‌شود. بنا به اطلاعاتی که لکسوس منتشر کرده است، امکان سفارش هر دو مدل این خودرو یعنی LS500 و LS500h با پکیج F اسپرت وجود خواهد داشت؛ هرچند این‌طور که به نظر می‌رسد؛ در نیویورک تنها از مدل LS500 با پکیج F اسپرت رونمایی خواهد شد.

تویوتا نیز در این نمایشگاه از خودروی مفهومی با نام FT-4X رونمایی خواهد کرد که اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است و لکسوس نیز به تبعیت از تویوتا اطلاعات بسیار کمی از LS ارائه داده است؛ با این وجود گفته شده است که مدل‌ F اسپرت این خودروی لوکس از چابکی و پاسخگویی مناسبی برخوردار خواهد بود و تجربه‌ی رانندگی با آن در مقایسه با تمامی مدل‌های دیگر LS لذت‌بخش‌تر است.

لکسوس LS500

همانند سایر مدل‌های لکسوس در این رنج، انتظار می‌رود LS F-Sport از امکاناتی چون سیستم تعلیق اسپرت و طراحی تغییریافته‌ی داخلی و بیرونی برخوردار باشد تا نمای ظاهری آن در مقایسه با سایر مدل‌ها کمی خشن‌تر و اسپرت‌تر باشد. در تصویر تیزری که از این اتومبیل منتشر شده است، می‌توان تغییراتی همچون آرم مشکی لکسوس، خروجی اگزوزهای کرومی و استفاده‌ی کمتر از قطعات کرومی در بخش عقب خودرو مشاهده کرد.

دو مدل جدید لکسوس یعنی مدل‌های سدان LS و مدل کوپه‌ی LC اولین محصولاتی خواهند بود که روی پلتفرم جدید این شرکت یعنی GA-L که یک پلتفرم مخصوص برای خودروهای دیفرانسیل عقب است، ساخته خواهند شد. لکسوس LS500 و LC500 به پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری شش سیلندر V شکل مجهز هستند که از نوع توئین توربوشارژر است و می‌تواند ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. همچنین گزارش شده است که مدل LC500 توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در زمان ۴.۸ ثانیه دارد.

لکسوس LS500

 در ضمن مدل‌های LS500h و LC500h نیز که نسخه‌های هیبریدی این دو خودرو به شمار می‌روند، مجهز به پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳.۵ لیتری به قدرت ۲۹۴ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون‌متر هستند. این موتور احتراقی به دو الکتروموتور و یک گیربکس ۴ دنده‌ی خودکار متصل است که نیرو را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند. مجموع قدرت این مدل‌های هیبریدی به ۳۵۳ اسب‌ بخار می‌رسد، ضمن اینکه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مدل LS500h نیز ۵.۴ ثانیه اعلام شده است. عرضه‌ی مدل‌های مختلف لکسوس LS از سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات