پشتیبانی کامیون‌ های مرسدس بنز از قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

یک‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مرسدس بنز امکان استفاده‌ی بهتر از گوشی‌ هوشمند را در کامیون‌های انتوس، اکتروس و اروکس فراهم کرد.
تبلیغات

مرسدس بنز با بهره‌گیری از فرصت ارائه‌شده در قالب به‌کارگیری سیستم Multimedia Radio Touch در کامیون‌های انتوس (Antos)، اکتروس (Actros) و اروکس (Arocs)، حالا این امکان را فراهم کرده است تا کاربران با استفاده از سیستم کارپلی شرکت اپل بتوانند از آیفون‌ و مجموعه متنوعی از اپلیکیشن‌های پلتفرم iOS به‌طور امن و بدون قطع ارتباط، در جاده‌ها استفاده کنند.

راننده‌های کامیون‌های مرسدس می‌توانند از میان چهار منوی رادیو، محتویات چندرسانه‌ای، تماس یا برقراری ارتباط، یکی را انتخاب کنند و پس از اتصال گوشی هوشمند از طریق USB، مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها شامل نرم‌افزار برقراری تماس، پخش آهنگ، مسیریابی، نمایش اخبار، استفاده از پادکست‌ها، آیتونز و موارد این‌چنینی روی صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی سرگرمی (Infotainment System) کامیون در دسترس خواهد بود.

نکته‌ی قابل توجه این است که راننده می‌تواند با استفاده از قابلیت پیشرفته‌ی گفتگوی صوتی، کنترل و مدیریت منوها را با استفاده از سیری بر عهده بگیرد، با سهولت بیشتری تماس‌ صوتی برقرار کند یا حتی از این راهکار برای مسیریابی در جهت رسیدن هرچه سریع‌تر به مقصد استفاده کند.

کاربران سیستم‌عامل اندروید نیز می‌توانند با استفاده از MirrorLink گوشی هوشمند خود را به سیستم اطلاعاتی سرگرمی خودرو متصل کنند. پس از اتصال امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف از طریق صفحه‌نمایش لمسی درون خودرویی ممکن خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات