انتشار نتایج عملکرد باتری گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت فون‌آرنا در بررسی خود به سؤالات ما در خصوص عملکرد باتری پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 پلاس پاسخ داده است.
تبلیغات

گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ از طراحی جذاب، دوربین باکیفیت و عملکرد سخت‌افزاری مناسب بهره می‌برد؛ اما در خصوص عملکرد باتری، نیاز به بررسی‌های بیشتری است تا عیار این پرچم‌دار در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند و به‌ویژه پرچم‌دارهای مطرح بازار مشخص شود.

در نظر داشته باشید با توجه به استفاده از صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی و همچنین تراشه قدرتمند (در این بررسی، اکسینوس ۸۸۹۵)، عملکرد باتری گلکسی اس ۸ پلاس تا حد زیادی به چالش کشیده خواهد شد.

برای بررسی بهتر عملکرد باتری +Galaxy S8 تست‌های استانداردی توسط Phonearena انجام شده و میزان نور صفحه‌نمایش نیز به‌طور مشابه (۲۰۰ نیت) برای تمام محصولات بررسی‌شده، انتخاب شده است. همان‌طور که در نتایج بررسی‌ مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۸ پلاس امتیازی بالاتر از حد متوسط به ثبت رسیده توسط پرچم‌دارهای هوشمند بازار را به خود اختصاص داده است.

در نظر داشته باشید که در این بررسی، از رزولوشن +Full HD یا همان ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل پیش‌فرض این گوشی استفاده شده است.

galaxy s8 plus battery life test

نتیجه به ثبت رسیده برای عملکرد باتری گلکسی اس ۸ پلاس، هشت ساعت است. این عدد در مقایسه با هفت ساعت و ۱۸ دقیقه برای گلکسی اس ۷ اج قرار می‌گیرد. به این ترتیب، عملکرد باتری گلکسی اس ۸ پلاس از گوشی‌هایی نظیر گوگل پیکسل ایکس ال یا وان پلاس ۳ تی بهتر بوده؛ اما در مقایسه با آیفون ۷ پلاس اپل، نتیجه‌ای ضعیف‌تر است.

با تمام این تفاسیر، عواملی نظیر پردازنده قدرتمند و رزولوشن بالا باعث خواهند شد کاربرانی که استفاده‌ی زیادی از گوشی دارند، نتوانند این پرچم‌دار سامسونگ را برای روز دوم استفاده کنند و ناگزیر به استفاده از شارژر خواهند بود. این در حالی است که به‌تازگی گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تری که به تراشه ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز شده‌اند، در بحث عملکرد باتری، نتایج خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات