تصاویری از پژو 308 فیس‌لیفت ۲۰۱۸ فاش شد

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروم PeugeotForum به‌تازگی تصاویری از پژو 308 فیس‌لیفت منتشر کرده است. تغییرات پژو در این سری چندان محسوس نیستند.
تبلیغات

در این هفته تصاویر جدیدی از پژو 308 فیس‌لیفت در یک فروم منتشر شد و ما را با ظاهر به‌روز شده‌ی این خودرو آشنا کرد. هرچند مشاهده‌ی تغییرات محسوس در این مدل کمی دشوار است.

این تصاویر که در PeugeotForum منتشر شده است، ظاهر پژو 308 جدید با تغییرات اندک را نشان می‌دهد. محسوس‌ترین تغییرات حاصل‌شده در این مدل، سپر جلوی خشن‌تر همراه با چراغ‌های مه شکن و چراغ‌های Driving Light مجزا از چراغ‌های جلوی اصلی است. این نوارهای LED ظاهر خودرو را شبیه به 308 صندوق‌دار معرفی‌شده در بازار چین کرده‌اند.

پژو 308 فیس لیفت

جلوپنجره‌ی 308 فیس‌لیفت نیز با شبیه شدن به مدل‌های GT همراه با علامت شیر در وسط آن، ظاهری پخته‌تر و اسپرت‌تر به خود داده است. به نظر می‌رسد که تغییرات در پشت خودرو محدود به چراغ‌های عقب تیره‌ شده است که به‌مانند گذشته با سه ردیف LED خودنمایی می‌کردند.

تغییرات در داخل خودرو نیز اندک هستند و محسوس‌ترین آن‌ها مربوط به نمایشگر اطلاعات و سرگرمی می‌شود. هرچند هیچ نشانه‌ای از طراحی جدید داخلی نمونه‌های i در مدل‌های 3008 و 5008 در این سری دیده نمی‌شود.

پژو 308 فیس لیفت

جزئیات مربوط به پیشرانه همچنان نامعلوم است، اما به نظر می‌رسد 308 جدید از نمونه‌های به‌روز شده‌ی سه سیلندر یا چهار سیلندر توربوی بنزینی و دیزلی بهره ببرد. وب‌سایت Motor1 France مدعی است که پژو به‌طور رسمی از 308 جدید در ماه ژوئن امسال در سراسر جهان رونمایی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات