ورایزن AOL و یاهو را در بخش واحد Oath ادغام می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
فرایند خرید یاهو توسط ورایزن تقریبا رو به اتمام است و این شرکت تصمیم دارد یاهو و AOL را تحت بخش واحد Oath ادغام کند.
تبلیغات

ورایزن قصد دارد یاهو و AOL را تحت یک بخش رسانه‌ای جدید با عنوان Oath ادغام کند. اسم این بخش توسط مدیرعامل AOL، تیم آرمسترانگ، در یک توییت اعلام شد. البته در نظر داشته باشید که نام یاهو جایی نخواهد رفت؛ این بخش همچون یاهو فاینانس همچنان به همین عنوان به کار خود ادامه خواهد داد و بخش جدید چندان تأثیری بر کاربران عادی نخواهد داشت. 

ورایزن مدت‌ها است در انتظار برای خرید یاهو به‌سر می‌برد، مسئله‌ای که با فاش شدن هک‌های گسترده پیچیده‌تر شد. پس از بررسی دقیق، ورایزن تصمیم گرفت خرید را پیگیری کند و به‌ نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای بخش رسانه خود دارد.

دلیل انتخاب نام Oath برای این بخش چندان مشخص نیست؛ لوگوی بخش جدید به‌گونه‌ای انتخاب شده است که به برند سازی جدید ورایزن شبیه است؛ متنی ساده که در انتهای آن دو نقطه رنگی وجود دارد. علاوه بر رسانه‌های یاهو، Oath رسانه‌های AOL همچون تک‌کرانچ را نیز در بر خواهد داشت. سخنگوی AOL با تأیید این خبر، به بیزنس اینسایدر گفت:‌ «شما می‌توانید شرط ببندید که در تابستان ۲۰۱۷، ما یکی از جنجالی‌ترین برندها را در دنیای دیجیتال راه‌اندازی می‌کنیم.»

جزییات برنامه واریزن برای Oath هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات