طراحی دفتر کار نیکلودئون، شعبه‌ نیویورک

پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دفتر کار نیکلودئون واقع در نیویورک توسط شرکتی به نام Studios Architecture بازطراحی شده و از متراژ ۲۱,۶۵۰ متر مربع برخوردار است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: Studios Architecture
  • کارفرما: نیکلودئون
  • متراژ: ۲۱,۶۵۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۵
  • مکان: نیویورک، آمریکا

نیکلودئون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های تلویزیونی فعال در ایالات متحده است که مخاطبان آن را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند. این شبکه در سال ۱۹۷۷ با نام پین‌ویل فعالیتش را آغاز کرد و در سال ۱۹۷۹ به نیکلودئون تغییر نام داد.

این شبکه دفاتر کار متعددی دارد که یکی از آن‌ها در شهر نیویورک واقع شده است. در سال ۲۰۱۵ نیکلودئون از شرکتی به نام Studios Architecture خواست دفتر کار واقع در نیویورک این شبکه را بازطراحی کند.

دفتر کار نیکلودئون در نیویورک متشکل از ۶ طبقه است و از متراژ ۲۱,۶۵۰ متر مربع بهره می‌برد. نیکلودئون اصولا برنامه‌هایی تولید می‌کند که مناسب کودکان و نوجوانان هستند. به همین علت باید دفتر کار این شبکه تلویزیونی به حالتی طراحی شود که متناسب با محتوای تولیدشده توسط نیکلودئون باشد.

به دلیل متراژ بالای دفتر کار نیویورک نیکلودئون، شرکت Studios Architecture طراحی این دفتر را به چند قسمت تقسیم کرده است. در تصاویر طراحی نهایی،  می‌توان مشاهده کرد که هر یک از آثار ساخته‌شده توسط نیکلودئون قسمتی را به خود اختصاص داده‌اند. البته شرکت Studios Architecture در طراحی دفتر نیویورک نیکلودئون از انیمیشن باب اسفنجی الهام گرفته است.

یکی از طراحان Studios Architecture در مورد دکوراسیون دفتر کار نیکلودئون گفته است:

به دلیل اینکه مخاطبان این شبکه را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، کارکنان دفتر کار نیویورک نیاز به محیط کاری دارند که شاد باشد و میزان خلاقیت آن‌ها را افزایش دهد. قبل از طراحی، با اعضای دفتر کار صحبت کردیم و متوجه شدیم مهم نیست که سن این افراد چقدر باشد. فاصله آن‌ها با دوران کودکی و نوجوانی‌شان به قدری کم است که با ورود به محیط کار، به آن دوران بازمی‌گردند.

در ادامه نگاهی به تصاویر دفتر کار نیویورک نیکلودئون خواهیم انداخت:

دفتر کار نیکلودئون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات