امکان غیرفعال کردن اپ دراور در گلکسی اس 8 وجود دارد

سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا امکان غیرفعال کردن App Drawer در گلکسی اس 8 سامسونگ وجود دارد و می‌توان همه‌ی اپلیکیشن‌ها را در یک صفحه قرار داد.
تبلیغات

گلکسی اس 8 سامسونگ از اندروید ۷ نوقا بهره می‌برد و در نگاه اول، رابط کاربری آن با دیگر دستگاه‌های سامسونگ تفاوتی ندارد. اما قابلیت‌های جدیدی در گلکسی اس 8 وجود دارد که کار با این دستگاه را نسبت به دیگر محصولات کمپانی متفاوت می‌کند.

در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس قابلیتی وجود دارد که می‌توانید اپ دراور را غیرفعال کنید و تمام اپلیکیشن‌ها را در صفحه هوم قرار دهید.

این ویژگی اولین بار در گلکسی اس 7 و اس 7 اج معرفی شد و حالا سامسونگ این ویژگی را به‌عنوان یک قابلیت اصلی به کار گرفته است. در تنظیمات صفحه هوم گلکسی اس 8 می‌توانید انتخاب کنید اپلیکیشن‌ها روی صفحه هوم و اپ دراور یا فقط روی صفحه‌ی هوم باشند. در مورد گزینه‌ی آخر، تمامی اپلیکیشن‌ها روی صفحه خانگی دستگاه شما قرار می‌گیرند و هر ویجتی که تمایل به اضافه کردن آن داشته باشید، به آخرین قاب شیشه‌ای صفحه هوم اضافه می‌شود. طبیعتا با انتخاب ویجت‌ها و تغییر مکان آن‌ها امکان تغییر چیدمان ویجت‌ها وجود دارد.

آن‌هایی که می‌خواهند در گلکسی اس 8 اپ دراور مجزا داشته باشند نیز دو گزینه پیش روی خود می‌بینند. به‌طور پیش‌فرض هیچ دکمه‌ای برای قسمت Apps اختصاص داده نشده است و برای دسترسی به اپ دراور باید مانند اندروید ۷.۰ خام، انگشتتان را از بالای صفحه خانگی به پایین بکشید. اگر به این روش علاقه ندارید، می‌توانید به‌سادگی به تنظیمات صفحه هوم بروید و دکمه Apps را فعال کنید. از دیگر گزینه‌های موجود در تنظیمات صفحه هوم می‌توان به تغییر سایز نمای تعداد آیکون‌ها (هم برای آیکون‌های صفحه هوم و هم آیکون‌های اپ دراور)، مخفی کردن اپلیکیشن‌ها و سفارشی‌سازی بیکسبی اشاره کرد.

با گذشت زمان قابلیت‌های بیشتری از توانایی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ مشخص می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات