کیا موتورز به دنبال سرمایه‌گذاری ۱.۱ میلیارد دلاری در هند است

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی کیا موتورز، در نظر دارد ۱.۱ میلیارد دلار در کارخانه‌ی تولید خودرو در کشور هندوستان سرمایه‌گذاری کند.
تبلیغات

کیا موتورز اعلام کرد که برای ساخت کارخانه‌ی جدید تولید خودرو در شهر آنانتاپور هند، مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این مرکز، اولین خط تولید شرکت کیا در کشور هند به شمار می‌رود و برنامه‌ریزی شده است که ساخت‌و‌ساز این مجموعه در فصل چهارم سال جاری میلادی شروع شود. طبق این برنامه، اولین خودروی تولیدشده در این مرکز، در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ از خط تولید خارج خواهد شد.

این کارخانه حدودا ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار متر مربع مساحت دارد که شامل بخش ساخت قالب، جوشکاری، رنگ‌آمیزی و خط مونتاژ است. این امکانات در نهایت منجر به تولید بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه وسیله‌ی نقلیه در سال خواهند شد. علاوه بر این، کارخانه‌ی مذکور به برند کره‌ای کیا موتورز اجازه می‌دهد که برای اولین بار وسایل نقلیه‌ی خود را در کشور هند به فروش برساند و بتواند سهم خود را از بازار به‌سرعت در حال گسترش این کشور دریافت کند.

کیا موتورز

در حین اعلام این سرمایه‌گذاری، مدیران ارشد کیاموتورز تفاهم‌نامه‌ای با مسئولان دولتی ایالت آندار پرادش امضا کردند.

هان وو، مدیرعامل شرکت کیا موتورز، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما خوشحال هستیم به اطلاع شما برسانیم که مرکز تولید جدید کیا در ایالت آندار پرادش بنا خواهد شد. این سرمایه‌گذاری به ما امکان خواهد داد که وسایل نقلیه‌ی خود را در پنجمین بازار بزرگ خودرو در جهان به فروش برسانیم که انعطاف‌پذیری بیشتری برای شرکت کیا موتورز در حوزه‌ی کسب‌و‌کار جهانی فراهم می‌کند. تقاضای جهانی برای خودروهای کیا در حال رشد است و سرمایه‌گذاری کیا موتورز در کشور هند، جدیدترین اقدام ما برای تبدیل شدن به تولیدکننده‌ی پیشروی خودرو در جهان محسوب می‌شود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات