هر آنچه باید در مورد گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن بدانید

شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
پیش‌فروش گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن از ۲۱ آوریل شروع شده است و تنها در فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 هم‌اکنون به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را خریداری کنند؛ اما آنچه باعث جلب نظر ما شده است، نسخه‌ای از این گوشی هوشمند به نام گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پس از اینکه سامسونگ رسما از گلکسی اس 8 رونمایی کرد، مایکروسافت اعلام کرد نسخه‌ای از گلکسی اس 8 را در فروشگاه‌هایش برای فروش خواهد گذاشت. خبر وجود نسخه‌ای به نام گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن با تعجب کاربران و رسانه‌ها رو‌به‌رو شد؛ زیرا تاکنون مایکروسافت گوشی هوشمندی در فروشگاهش قرار نداده بود که مبتنی بر اندروید باشد.

وجود چنین نسخه‌ای طبیعتا باعث شده است سؤالاتی در ذهن کاربران به وجود آید که در ادامه به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن چیست؟

گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن شباهت بسیاری به نسخه معمولی پرچم‌دار جدید سامسونگ دارد و تفاوت‌ این دو نسخه بسیار کم است. گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن تنها در فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت موجود است و کاربران آمریکایی می‌توانند این محصول را خریداری کنند. همچنین در این نسخه می‌توان به اپلیکیشن‌های بسیاری دسترسی داشت که توسط مایکروسافت توسعه داده شده‌اند.

آیا تفاوت دیگری به غیر از اپلیکیشن‌ها وجود دارد؟

خیر. در گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن، پس از خرید این محصول، اپلیکیشن‌های مایکروسافت توسط مسئولان فروشگاه روی گوشی هوشمند نصب می‌شود.

سامسونگ گلکسی اس 8 / SAMSUNG GALAXY S8

چرا گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن بخریم؟

برای پاسخ به این سؤال باید گفت هیچ دلیل خاصی وجود ندارد. کاربر با مراجعه به گوگل پلی می‌تواند به تمام اپلیکیشن‌های توسعه‌یافته توسط مایکروسافت دسترسی داشته باشد و هیچ‌گونه اپلیکیشنی که به‌صورت انحصاری برای گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن توسعه یافته باشد، در این محصول وجود ندارد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت بابت فروش هر نسخه، مقداری را از سود حاصله دریافت می‌کند؛ بنابراین خرید این نسخه تنها به کسانی پیشنهاد می‌شود که علاقه دارند از مایکروسافت حمایت کنند یا برای جستجو و نصب اپلیکیشن‌های مایکروسافت فرصت ندارند.

سامسونگ گلکسی اس 8 / SAMSUNG GALAXY S8

گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن را کدام اپراتورها عرضه می‌کنند؟

گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن تنها در اپراتور AT&T عرضه می‌شود. البته احتمال دارد این نسخه توسط ورایزن نیز عرضه شود. منبعی که این اطلاعات را در اختیارمان قرار داده است، نگفته که آیا مایکروسافت می‌خواهد این نسخه را توسط اپراتور Sprint یا T-Mobile عرضه کند یا خیر. همچنین باید این نکته اشاره کرد که پیش‌فروش گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن توسط AT&T شروع شده است.

آیا این نسخه تنها به گلکسی اس 8 محدود می‌شود؟

خیر. این نسخه برای گلکسی اس 8 پلاس نیز موجود است و به گلکسی اس 8 محدود نمی‌شود.

این محصول در چه رنگ‌هایی موجود خواهد بود؟

در حال حاضر گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن تنها در نسخه مشکی عرضه خواهد شد.

آیا گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن در فروشگاه آنلاین مایکروسافت قرار می‌گیرد؟

خیر. ایده اصلی عرضه‌ی چنین نسخه‌ای، فروش فیزیکی آن است تا به خریداران اجازه داده شود سؤالات خود را از مسئولان فروشگاه بپرسند و اپلیکیشن‌های مدنظرشان را نصب کنند.

گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

نسخه ۶۴ گیگابایتی گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن ۷۴۹.۹۹ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی گلکسی اس 8 پلاس مایکروسافت ادیشن ۸۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

سامسونگ گلکسی اس 8 / SAMSUNG GALAXY S8

گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن چه زمانی عرضه می‌شود؟

امکان پیش‌خرید گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن از ۲۱ آوریل فراهم شده است.

آیا اپلیکیشن‌های مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض روی گلکسی اس 8 نصب شده‌اند؟

اپلیکیشن‌ها به‌صورت پیش‌فرض روی گلکسی اس 8 نصب نیستند و کاربر پس از اینکه گوشی هوشمند را خریداری کرد، یکی از مسئولان فروشگاه برنامه‌ها را روی دستگاه او نصب خواهد کرد.

آیا تاکنون مایکروسافت تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید در فروشگاهش فروخته است؟

خیر. گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که در فروشگاه مایکروسافت فروخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات