گوگل پلی موزیک اپلیکیشن پیش‌فرض دستگاه‌های سامسونگ خواهد شد

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن گوگل‌پلی موزیک قرار است به‌عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض پخش فایل‌های صوتی در دستگاه‌های اندروید سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد.
تبلیغات

اینکه سامسونگ در سیستم‌عامل اندروید برای خود به یک قدرت بسیار بزرگ تبدیل شده است و همچنان در این زمینه رشد می‌کند، برای گوگل چندان خوشایند نیست؛ چراکه پیش از این گزارش شده که غول دنیای جستجوگرها از سامسونگ درخواست کرده است برخی از شخصی‌سازی‌های خود در اندروید را متوقف کند. اما از آنجا که حالا سامسونگ و گوگل بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر همکاری نزدیک دارند، شرایط کمی تغییر کرده است.

این مورد تأیید شده است که سامسونگ قصد دارد از اپلیکیشن گوگل‌پلی موزیک به‌عنوان اپ پیش‌فرض پخش فایل‌های صوتی در دستگاه‌های ساخت خود بهره ببرد. این مورد در واقع از سال گذشته و هم‌زمان با عرضه‌ی گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ انجام شد؛ اما امسال شرایط کمی فرق کرده است و به نظر می‌رسد گوگل بهبودهای مخصوصی برای اپلیکیشن گوگل‌پلی موزیک در دستگاه‌های سامسونگ در نظر گرفته است.

یکی از امکانات گوگل‌پلی موزیک در دستگاه‌های اندروید سامسونگ، امکان آپلود ۱۰۰ هزار آهنگ در فضای ابری است. برای مقایسه باید اشاره کنیم که کاربران عادی این اپلیکیشن می‌توانند ۵۰ هزار آهنگ در فضای ابری ذخیره کنند. بدین ترتیب امکان استریم تمامی موارد ذخیره‌شده در فضای ابری گوگل‌پلی موزیک، در همه‌جا و در هر دستگاه فراهم خواهد بود. دارندگان گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ همچنین می‌توانند به مدت سه ماه به‌طور رایگان از سرویس‌ پولی پلی‌موزیک گوگل بهره ببرند. از دیگر امکانات انحصاری پلی‌موزیک برای کاربران سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی برای کنترل اپلیکیشن یادشده اشاره کرد که به‌زودی به آن اضافه خواهد شد.

گوگل همچنین وعده داده است که در آینده امکانات مخصوصی در گوگل‌پلی موزیک فقط برای کاربران سامسونگ ارائه خواهد داد. مطمئنا این اقدام باعث خواهد شد برخی از مشترکان سرویس‌های گوگل‌پلی موزیک از عدم دسترسی به امکانات مخصوص کاربران سامسونگ آزرده‌خاطر شوند و متأسفانه برای دسترسی به این ویژگی‌ها حتما باید از یکی از محصولات ساخت سامسونگ استفاده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات