تصویری از موتو زد 2 پلی فاش شد

شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا قصد دارد دو گوشی هوشمند موتو زد 2 و موتو زد 2 پلی را عرضه کند و البته تصویری نیز از زد 2 پلی فاش شده است.
تبلیغات

موتورولا ظاهرا امسال برنامه‌ی خوبی برای عرضه محصولات جدیدش دارد. این کمپانی درصدد است از گوشی‌های موتو E4، موتو E4 پلاس، موتو سی، موتو سی پلاس، موتو زد 2، موتو زد 2 پلی و موتو زد 2 فورس رونمایی کند.

تصاویر و اطلاعاتی از این محصولات منتشر شده، با این حال اطلاعات کمی در مورد موتو زد 2 و موتو زد 2 پلی در دست داریم. حال، تصویری از موتو زد 2 پلی فاش شده است که به لطف آن‌ها می‌توانیم با محصول جدید موتورولا بیشتر آشنا شویم.

موتو زد 2 پلی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، موتو زد 2 پلی شباهت بسیاری به نسخه قبلی‌اش دارد. تنها تفاوتی که مشاهده می‌شود، کوچک‌تر شدن نوارهای آنتن در لبه‌های پشت این گوشی هوشمند است.

موتو زد 2 پلی نسبت به نسل پیشین خود تغییراتی جزئی دارد. با این حال می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند از ماژول‌های موتو ماد پشتیبانی کند و همین امر باعث شده است که موتورولا تغییرات کمی روی محصول جدیدش اعمال کند.

سال گذشته، موتو زد پلی با استقبال کاربران رو‌به‌رو شد و توانست فروش خوبی داشته باشد. این تلفن هوشمند با وجود طراحی ماژولار، از عمر باتری طولانی نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود عمر باتری طولانی از ویژگی‌هایی موتو زد 2 پلی نیز باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات