رونمایی پورشه از ۵ مدل جدید در نمایشگاه خودروی شانگهای

شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پورشه با چند مدل جدید پا به نمایشگاه خودروی شانگهای گذاشته است که مهم‌ترین آن‌ها، مدل منحصربه‌فرد پانامرا با فاصله‌ی بین محور طولانی‌تر است.
تبلیغات

درحالی که تمرکز اصلی پورشه در نمایشگاه خودروی شانگهای، معطوف به رونمایی از پانامرا اسپرت توریسمو است؛ اما ممکن است در نهایت آلمانی‌ها با تعدادی از مدل‌های خود که در آن‌ها فاصله‌ی بین دو محور افزایش یافته است، همگان را غافلگیر کنند.

یکی از این خودروها، پانامرا توربو اس E هیبریدی است که قرار است منحصرا در بازار چین و به‌عنوان یک مدل لوکس و تشریفاتی با فاصله‌ی بین محور طولانی عرضه شود. مقدار قدرتی که در پانامرای تشریفاتی در دسترس خواهد بود، ۳۲۶ اسب‌ بخار است و تمامی این قدرت به محور عقب منتقل می‌شود. فاصله‌ی بین دو محور طولانی، ویژگی استاندارد این نسخه است.

پورشه پانامرا توربو اس E هیبریدی

الیور بلوم، رئیس هیئت مدیره‌ی پورشه در مورد خودروی پانامرا توربو اس E هیبریدی می‌گوید:

این نسخه به وضوح نشان می‌دهد که بازار چین، چقدر برای شرکت پورشه مهم است.
پورشه پانامرا توربو اس E هیبریدی

در سال ۲۰۱۶، پورشه ۶۵,۲۴۶ دستگاه خودرو به مشتریان چینی خود تحویل داد و این مسئله مجددا ثابت می‌کند که چین بزرگ‌ترین بازار این شرکت محسوب می‌شود. حال انتظار می‌رود این خودروساز آلمانی با عرضه‌ی پانامرا اسپرت توریسمو، بیش از پیش در این بازار رشد کند. سایر خودروهایی که در نمایشگاه خودروی شانگهای برای بازار آسیا معرفی شد، 911 GTS جدید و 911 GT3 Cup مسابقه‌ای است. سال گذشته خودروهای دودر پورشه محبوبیت بیشتری در چین کسب کرده بودند که باعث رشد ۱۱ درصدی فروش پورشه در مقایسه با سال ۲۰۱۵ شده است.

پورشه پانامرا توربو اس E هیبریدی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات