هواوی استفاده از دو نوع تراشه‌ حافظه در پی 10 را تأیید کرد

جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بهره‌گیری هواوی از دو نوع تراشه‌ی حافظه‌ی متفاوت در پی 10 و پی 10 پلاس باعث عملکرد متفاوت این دو گوشی شده است.
تبلیغات

چند ماه قبل در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا، هواوی از دو پرچم‌دار جدید خود به نام P10 و P10 Plus رونمایی کرد که از بهترین سخت‌افزار موجود بهره می‌برند. اما نکته‌ی قابل توجه این است که این غول چینی از دو چیپ حافظه‌ی متفاوت برای پرچم‌داران جدید خود استفاده کرده که در عملکرد آن‌ها مؤثر بوده است. به نظر می‌رسد این کار باعث شده است پی 10 و پی 10 پلاس عملکرد متفاوتی داشته باشند و حالا بعد از دو روز که این خبر منتشر شده، هواوی نسبت به آن واکنش نشان داده است.

هواوی استفاده از دو ماژول متفاوت حافظه در پی 10 و پی 10 پلاس را تأیید کرده است. این کمپانی اعلام کرد این تصمیم به هیچ عنوان اشتباه نبوده است و هیچ‌گونه تبلیغات منفی درباره قابلیت‌های این دو گوشی در زمینه‌های بازاریابی ایجاد نخواهد کرد. ضمن اینکه با این کار از راهکارهای استاندارد و متفاوت تأمین‌کنندگان مطمئن و قابل قبول در صنعت گوشی‌ هوشمند استفاده شده است تا تعادل میان تجربه‌ی کاربری، کیفیت و تولید معقول برقرار شود.

اما نکته‌ی منفی اینجا است که همه چیز شبیه «هندوانه سربسته» است و راهی برای جدا کردن دستگاه‌های سریع‌تر بدون تست اولیه وجود ندارد. در واقع، اگر قصد خرید پی 10 و پی 10 پلاس هواوی داشته باشید، باید با انجام تست‌های مختلف ببینید از کدام چیپ حافظه استفاده شده است. قطعا این روش نمی‌تواند برای خیلی‌ها ایده‌آل باشد.

نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات