برنامه Network Signal Info: اطلاعات جامع از شبکه های موبایل - زوم اپ

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Network Signal Info اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که اطلاعات کاربردی و مفیدی در رابطه با شبکه‌ی ارتباطی موبایل مانند وای فای یا سیم‌کارت نمایش می‌دهد.
تبلیغات

شاید تا همین چند سال پیش، مهم‌ترین آیکونی که در نوار بالای گوشی‌ها وجود داشت، مقدار سیگنال و آنتن‌دهی سیم‌کارت‌ بود؛ اما اکنون مدت‌ها است یک آیکون ارتباطی دیگر به این بخش اضافه شده که اگر اهمیت آن از آیکون سیگنال بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. WiFi در سال‌های اخیر به یک استاندارد و پیش‌نیاز ارتباطی بسیار مهم و ضروری تبدیل شده است؛ به‌طوری که اکثریت کاربران نبود آنتن‌دهی موبایل را ترجیح می‌دهند تا نبود ارتباط اینترنتی WiFi. اپلیکیشن Network Signal Info یک ابزار کاربردی برای آگاهی و نمایش اطلاعات دقیق در رابطه با این دو بخش ارتباطی است که جزئیاتی فوق‌العاده کامل در رابطه با شبکه‌های متصل به گوشی شما نمایش خواهد داد. توسط این اپلیکیشن می‌توانید شبکه‌ای را که سیم کارت یا WiFi شما به آن متصل شده است، به‌طور دقیق آنالیز کنید و اطلاعات جالبی درباره‌ی آن‌ها به دست آورید.

 از سوی دیگر Network Signal Info ویجت‌های مختلفی نیز در اختیار شما خواهد گذاشت که به لطف آن‌ها می‌توانید میزان سیگنال و قدرت ارتباط سیم کارت و وای فای را به‌صورت گرافیکی و جذاب در صفحه‌ی خانگی در اختیار داشته باشید. با وجود این ویجت‌ها می‌توانید توسط ابزارک‌های مفیدی که به روت نیاز دارند، آیکون سیگنال سیم‌کارت و وای فای را از استاتوس بار گوشی حذف کنید تا با هرچه خلوت‌تر کردن این نوار، به زیبایی آن بیفزایید. ویجت‌های موجود در Network Signal Info از چندین سایز مختلف پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، بهترین مورد را برای نمایش انتخاب کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • نمایش اطلاعات دقیق در رابطه با شبکه‌هایی که به آن‌ها متصل شده‌اید
  • برخورداری از ویجت‌های مختلف
  • طراحی گویای محیط کاربری

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات