ملک 5 هکتاری حاوی بیش از 300 خودروی کلاسیک، برای فروش قرار گرفت

شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
آیا شما به دنبال خرید یک مجموعه از خودروهای قدیمی هستید؟ در اینصورت ملکی حاوی بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو برای فروش قرار گرفته است.
تبلیغات

نظر شما در ارتباط بافورد مدل T سال ۱۹۲۷، مرکوری اوته یا یک شورلت Chevelle با حجم بار ۳۶۹ اینچ مکعب و موتور V8 با سیستم انتقال قدرت دستی چیست؟

car

این خودروها تنها نمونه‌ی کوچکی از ۳۰۰ خودروی موجود در زمینی هستند که در Tappen، بریتیش کلمبیا در کشور کانادا برای فروش قرارگرفته است.

car

مالک این زمین، مایک هال که ۶۰ سال سن دارد اعلام کرده است که تمام عمر خود را به جمع‌آوری خودروها اختصاص داده است و در ۴۰ سال گذشته خودروهای زیادی را از سراسر کانادا جمع‌آوری کرده است.

car

هال تعداد بسیار زیادی خودرو را در این ملک جمع‌آوری کرده است، این تعداد به‌اندازه‌ای زیاد است که از شمارش خارج است، اما به‌صورت رسمی تعداد ۳۰۰ خودرو اعلام‌شده است که به قیمت ۱ میلیون دلار (۱.۴ میلیون دلار کانادا) به فروش گذاشته‌شده است. درگذشته مجموعه خودروی قدیمی زیادی برای فروش گذاشته‌شده بودند، اما این‌یکی با دیگران متفاوت است.

car

هادسان پوربا، دلال معاملات ملکی که مسئولیت این حراج را به عهده گرفته است، گفت: «روزانه بیش از ۳۰ تقاضا برای خرید دریافت می‌کنم».

car

خریدار خوش‌شانس این ملک علاوه بر ۳۰۰ خودرو، به یک فروشگاه ۸۳ مترمربعی، یک ساختمان فلزی ۱۱۱ مترمربعی و مقداری مصالح برای ساخت‌وساز دست پیدا می‌کند. حال اعلام کرده است که قیمت هر خودرو بین ۵۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار است، قضاوت این قیمت‌ها بر عهده‌ی شما خواهد بود.

car

هال گفت: «زمانی که ۲۰ ساله بودم شروع به جمع‌آوری خودرو کرده‌ام. در ابتدا ۵۰ خودرو را جمع‌آوری کرده‌ام، سپس این تعداد به ۱۰۰ خودرو رسید. خرید خودرو ادامه پیدا کرد. زمانی که شما کار می‌کنید، خرید خودرو برای شما راحت خواهد بود. ۱۰۰ خودرو خوب به نظر می‌رسید و ۲۰۰ خودرو بهتر از آن است، در حال حاضر این تعداد از ۳۰۰ خودرو عبور کرده است.»

car

ظاهرا همسر این مزرعه‌دار و عاشق خودرو از او خواسته است که مزرعه‌ی کشاورزی ارگانیک خود را با پارکینگ خودرو اشتباه نگیرد.

هال گفت: «هرروز که می‌گذرد، از فروش این خودروها ناراحت می‌شوم. من هنوز هم خودرو خریداری می‌کنم. این عادت مانند یک بیماری است که درمانی ندارد.»

car

نظر شما در ارتباط با این دادوستد چیست؟ آیا ۳۰۰ خودروی کلاسیک ۱ میلیون دلار ارزش دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات