طراحی دفتر کار لینکدین، شعبه‌ی پاریس

یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار لینکدین در پاریس، توسط شرکتی به نام ایلپریسما طراحی شده و از متراژ ۳۰۰۰ متر مربع برخوردار است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: ایلپریسما
  • کارفرما: لینکدین
  • متراژ: ۳۰۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: پاریس، فرانسه

در این قسمت از آشنایی با طراحی و دکوراسیون شرکت‌های مطرح دنیا به سراغ دفتر کار لیندکین در پاریس، پایتخت فرانسه رفته‌ایم. لینکدین، به‌عنوان مطرح‌ترین جامعه‌ی مجازی مناسب برای کسب‌وکار شناخته می‌شود.

این شرکت در سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت به قیمت ۲۶.۴ میلیارد دلار خریداری شد؛ اما در این مقاله به دنبال توضیح در مورد لینکدین و فعالیت‌هایش نیستیم بلکه می‌خواهیم در مورد دکوراسیون یکی از دفترهای لینکدین که در پاریس واقع شده است، کمی صحبت کنیم.

در سال ۲۰۱۶ طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار پاریس به شرکتی به نام ایلپریسما واگذار شد. این دفتر از متراژ ۳۰۰۰ متر مربع بهره می‌برد. ایلپریسما در طراحی دفتر کار لینکدین تلاش کرده است تا فضا و اکوسیستمی برای بهترین بهره‌وری و بالاتر بردن عملکرد کارکنانش بسازد.

لینکدین از ایلپریسما خواسته است تا فضایی را طراحی کند که بتواند اهمیت هر یک از اعضای مجموعه را نشان داده و همدلی، تعامل و صمیمیت میان اعضا را افزایش دهد. درواقع اکوسیستمی که در این مجموعه به کار رفته است، کمک می‌کند تا از مهارت هریک از کارکنان برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده شود.

ایلپریسما تلاش کرده است تا اکوسیستم و فضایی که لینکدین درخواست کرده است در تمام قسمت‌های ساختمان دفتر کار حس شود. با هم نگاهی به تصاویر گرفته شده از دفتر کار لینکدین در پاریس می‌اندازیم.

دفتر کار لینکدین
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات