برنامه White Noise: بانک صداهای آرامش بخش در اندروید - زوم اپ

پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
White Noise اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که با آن به مجموعه‌ای باکیفیت از صداهای طبیعت و آرامش بخش دسترسی خواهید داشت.
تبلیغات

موسیقی تأثیر فوق‌العاده‌ای در آرامش ذهنی دارد. گوش دادن به یک موسیقی راک، شاید لذت‌بخش باشد؛ اما نه‌تنها ذهن را آرام نمی‌کند، بلکه فعالیت‌های مغزی و امواج آن را به‌شدت افزایش می‌دهد. در مقابل گوش دادن به یک موسیقی آرام و هارمونیک، امواج آرام و نرمال ذهنی را در بر دارد. برخلاف مبحث غم و شادی در موسیقی که مخالفان سرسختی برای نقض نظریه‌ی «گوش دادن به موسیقی شاد انسان را شاد و گوش دادن به موسیقی غمگین انسان را محزون می‌کند» دارد، این بحث کاملا مورد پذیرش همه قرار گرفته است و علاقه‌مندان به موسیقی‌های راک و خشن نیز می‌دانند که از گوش دادن به این موسیقی‌ها، هر چیزی که نصیبشان شود، آرامش بخشی از آن نیست. White Noise اپلیکیشنی استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌ای از صداها و موسیقی‌های آرام‌بخش را که اصطلاحا به White Noise معروف هستند، در خود جمع‌آوری کرده است تا اگر بنا بر هر دلیلی نیاز به آرام و خلوت شدن ذهن خود داشتید، بتوانید با گوش دادن به آن‌ها این امر را سرعت ببخشید.

White Noise از صداهای طبیعت استفاده می‌کند و این واقعیت را یادآوری می‌کند که هر آنچه انسان برای یک زندگی آرام لازم دارد، در طبیعت خدادادی وجود دارد. اگر به صدای طبیعت همچون صدای بارش باران در محیط‌های مختلف و‌...  علاقه دارید و می‌خواهید این صداها را همیشه و همه جا در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را به هیچ وجه از دست ندهید. در بخش دیگر برنامه نیز می‌توانید این صداها را به‌طور هم‌زمان پخش کنید و برای مثال با پخش هم‌زمان صدای بارش باران و صدای آواز پرندگان یک فضای دلنشین و خاص به وجود بیاورید. White Noise در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی پولی ویژگی‌هایی همچون نبود تبلیغات، امکان پخش صدا در پس‌زمینه و همچنین استفاده از صداهای موجود برای آلارم گوشی قابل دسترس خواهند بود. البته پیشنهاد می‌کنیم که از ویژگی آلارم برنامه استفاده نکنید؛ چرا که تجربه نشان داده است شنیدن صداهایی که به‌عنوان زنگ بیدارباش برای گوشی تنظیم می‌کنیم بعد از مدتی، باعث استرس و نگرانی خواهد شد. از همین رو بهتر است صداهای آرامش‌بخش این برنامه و همچنین هر صوت دیگری را که به آن علاقه دارید، به‌عنوان زنگ بیدارباش، تماس و‌... قرار ندهید. برای دانلود برنامه اندروید White Noise می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • صداهای باکیفیت و تمیز

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات