تصاویری از نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه فاش شد

سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس در فضای مجازی قرار گرفته است که نمای پشت و جلوی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند.
تبلیغات

در طول چند هفته گذشته، تصاویری از نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد که در آن‌ها می‌توانستیم پرچم‌دار سامسونگ را به همراه ترکیب دوربین دوگانه مشاهده کنیم. نکته جالب دیگری که در این تصاویر وجود داشت، استفاده نکردن از اسکنر اثر انگشت در پشت گلکسی اس 8 پلاس بود.

حال، تصاویر جدیدی از نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصاویر نمی‌توان شماره مدل دستگاه را مشاهده کرد؛ اما نمونه آزمایشی که در تصاویر مشاهده می‌شود، با تصاویر قبلی شباهت بسیاری دارد.

در تصویری که از پشت نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است، می‌توان ترکیب دوربین دوگانه، یک سنسور سنجش ضربان قلب و یک فلش ال‌ای‌دی را مشاهده کرد. در تصویر دیگر نیز شاهد شباهت رابط کاربری نمونه آزمایشی با نسخه نهایی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هستیم.

با در نظر گرفتن تصویر می‌توان مشاهده کرد که اسکنر اثر انگشت با نمایشگر ادغام شده است؛ اما در نسخه نهایی از این حسگر در پشت پرچم‌داران جدید سامسونگ تعبیه شد. با این حال، احتمال می‌رود در گلکسی نوت 8 شاهد ادغام اسکنر اثر انگشت با نمایشگر باشیم.

نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات