تماس صوتی تلگرام بدون پرداخت هزینه با بروزرسانی فعال می‌شود

یک‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برخی از سودجویان برای فعال‌سازی تماس صوتی تلگرام پول دریافت می‌کنند، در حالی که این امکان نیازی به فعال‌سازی ندارد.
تبلیغات

سودجویان معمولا در بازار منتظر فرصتی برای پر کردن جیب خود هستند.

تماس صوتی رایگان تلگرام از روز جمعه تبدیل به سوژه‌ی درآمدزایی این افراد شده است. این سودجویان از افراد ناآگاه برای فعال‌سازی تماس صوتی رایگان تلگرام مبلغی دریافت می‌کنند که بر اساس شنیده‌ها از ۵ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

این در حالی است که این سرویس تلگرام نیاز به فعال‌سازی و تماس فردی نیست و تنها لازم است اپلیکیشن تلگرام شما به‌روز باشد. بنابراین باید یکی از نسخه‌های ۳.۱۸.۰ و ۳.۱۸.۱ را روی دستگاه خود نصب کرده باشید.

برای مشاهده نسخه‌ی تلگرام نصب‌شده روی موبایل یا تبلت خود، باید به گزینه‌ی Setting یا تنظیمات مراجعه و با اسکرول به سمت پایین، در انتهای صفحه  نسخه‌ی تلگرام خود را مشاهده کنید.

افرادی که از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام استفاده می‌کنند، باید در بخش اطلاعات اپلیکیشن یا توضیحات آخرین نسخه در مارکت‌های رسمی و غیررسمی اندروید، نسخه‌ی تلگرام این اپلیکیشن‌ها را مشاهده کنند.

معمولا به افراد گفته می‌شود که برای فعال‌سازی لازم است فردی با شما تماس بگیرد؛ در حالی که این‌طور نیست و هیچ دعوت‌نامه، تماس یا کدی برای فعال شدن این  قابلیت نیاز نیست.

به‌طور کلی باید گفت این قابلیت هم‌اکنون برای همه‌ی کاربران ایرانی که با شماره‌های داخل کشور در تلگرام ثبت‌نام کرده‌اند، فعال است و تنها باید نسخه‌ی تلگرام این کاربران به یکی از دو نسخه‌ی ۳.۱۸.۰ یا ۳.۱۸.۱ ارتقاء یافته باشد.

نظر شما در مورد این سودجویان و سودجویی از تماس صوتی رایگان تلگرام چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات