مشکل تماس صوتی تلگرام در اپراتورها برطرف شد؛ جوابیه همراه اول و ایرانسل

جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
همزمان با ارسال جوابیه رسمی همراه اول و ایرانسل به زومیت مشکل تماس رایگان تلگرام در سه اپراتور برطرف شد.
تبلیغات

مشکل اختلال در برقراری تماس تلگرام در سه اپراتور  همراه اول، ایرانسل و رایتل از حدود ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۵ فروردین برطرف شد. البته در رابطه با این مشکل طی پیگیری‌های خبرنگار زومیت شرکت‌های همراه اول و ایرانسل جوابیه رسمی به این مشکلات و دخالت نداشتن اپراتورها اعلام کردند.

جوابیه رسمی همراه اول

روابط عمومی همراه اول در پاسخ به خبرنگار زومیت اعلام کرد: «اصولا بحث فیلترینگ از سوی شرکت زیرساخت و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پیگیری می‌شود و اپراتورها نقشی در آن ندارند.»

جوابیه رسمی ایرانسل

روابط عمومی ایرانسل نیز در پاسخ به خبرنگار زومیت توییت رسمی این شرکت بدین شرح را بیان کرد:«مشترکان عزیز، ایرانسل نقشی در اختلال ایجاد شده در تماس صوتی پیام‌رسان تلگرام ندارد.»

مشکل از کجا بود؟

با توجه به اطلاعاتی که پیش از این نیز منشتر کردیم، با توجه به گفته‌ی مدیر تلگرام مشکل ایجاد شده در برقراری تماس رایگان این پیام‌رسان از طریق اینترنت اپراتورها هیچ ارتباطی به تلگرام و سرورهایش ندارد.

از طرفی همراه اول و ایرانسل در جوابیه رسمی خود این مشکل را از سوی خود ندانسته و هر دو تأکید دارند که هیچ دخالتی در مسدود کردن تماس رایگان تلگرام یا هر سایت یا اپلیکیشنی ندارند.

باید منتظر بود و دید که اختلالات امروز تماس رایگان صوتی تلگرام از سوی کدام نهاد یا شرکتی بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات