اچ تی سی وان ایکس 10 از باتری با ظرفیت بالا برخوردار است

جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
‌اچ‌تی‌سی وان ایکس 10 نه‌تنها از باتری با ظرفیت بالا بهره می‌برد؛ بلکه دارای طراحی شبیه به اچ‌تی‌سی دیزایر 10 خواهد بود.
تبلیغات

ایوان بلاس، افشاگر معروف، در پست توییتر خود اطلاعات و تصویری را مورد تلفن هوشمند جدید اچ‌تی‌سی فاش کرد. طبق گفته‌‌های ایوان بلاس، این گوشی هوشمند که اچ‌تی‌سی وان ایکس 10 نام دارد از باتری با ظرفیت بالا بهره خواهد برد.

نکته جالبی که در تصویر وجود دارد عبارت گوشی بزرگ‌تر، باتری بزرگ‌تر است که بهره بردن از باتری با ظرفیت بالا را تایید می‌کند.

متاسفانه در تصویر نمی‌توان اطلاعات زیادی را به دست آورد؛ اما یک حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت وان ایکس 10 به چشم می‌خورد. همچنین دکمه‌های فیزیکی در این گوشی هوشمند به کار رفته و از طراحی مشابهی با اچ‌تی‌سی یو برخوردار نیست.

طراحی که وان ایکس 10 دارد بیشتر شبیه به اچ‌تی‌سی دیزایر 10 است؛ تلفن هوشمند میان‌رده‌ای که سال گذشته به بازار عرضه شد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر تراشه‌ها به قدری پیشرفت داشته‌اند که یک تلفن هوشمند پایین‌رده نیز می‌تواند عملکرد مناسبی را به کاربر ارائه دهد.

اچ تی سی وان ایکس 10

داشتن باتری با عمر بالا می‌تواند در بازار تلفن‌های هوشمند میان‌رده به عنوان یک فاکتور بسیار خوب تلقی شود و به فروش آن محصول کمک بسیاری کند. اچ‌تی‌سی نیز از این موضوع آگاه است و می‌خواهد محصولی به بازار عرضه کند که می‌تواند فروش خوبی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات