مایکروسافت برای رویدادی ویژه در ۱۲ اردیبهشت دعوتنامه ارسال کرد

پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد رویداد ویژه‌ای را برای رونمایی از محصولات جدید در بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار در تاریخ ۱۲ اردیبهشت در نیویورک برگزار کند.
تبلیغات

پس از مدت‌ها حدس و گمان رسانه‌ها در خصوص برنامه مایکروسافت در جهت برگزاری رویداد جدید، بالاخره امروز ردموندی‌ها ایمیل‌های حاوی دعوتنامه این رویداد جدید را برای اصحاب رسانه ارسال کردند. این رویداد در تاریخ دوم ماه می سال جاری (۱۲ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. منابع آگاه از برنامه‌های مایکروسافت در گفتگو با وب‌سایت The Verge مدعی شده‌اند نباید انتظار رونمایی از سرفیس فون یا یک سرفیس پروی جدید را در این مراسم داشته باشیم.

در حالی که انتظار داریم تا مایکروسافت حداقل یک محصول سخت‌افزاری جدید را در این رویداد رونمایی کند این احتمال هم وجود دارد تا از نسخه جدید و بهبود یافته سرفیس بوک پرده‌برداری شود. حتی این شانس وجود دارد تا مایکروسافت از فرصت پیش آمده استفاده کرده و پیش از برگزاری رویداد E3 در ماه ژوئن، جزئیات بیشتری را در خصوص Xbox Project Scorpio پیش روی بازدیدکنندگان قرار دهد. رونمایی از جایگزین سرفیس ۳ که با درنظر گرفتن نیازهای دانش‌آموزان طراحی شده نیز از جمله احتمالات است.

خبرهای غیررسمی دیگر هم از بهره‌گیری مایکروسافت از این رویداد به منظور رونمایی از سیستم‌عامل جدید ویندوز ۱۰ کلاود (Windows 10 Cloud) به عنوان جایگزینی برای سیستم‌عامل کروم که امکان اجرای اپلیکیشن‌های یونیورسال ویندوزی را هم خواهد داشت حکایت دارند.

پیش از این وب‌سایت ZDNet مدعی شده بود رویداد جدید مایکروسافت با کد Bespin که در واقع نام سیاره‌ای خیالی با شهری ابری در سری جنگ ستارگان است برگزار خواهد شد. برخی منابع هم معتقدند این مراسم با تمرکز روی بحث آموزش برگزار خواهد شد. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، باید منتظر رونمایی از محصولاتی باشیم که رابطه مستقیمی با استفاده از فناوری‌های جدید در سیستم‌های آموزشی و مدارس دارند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات