فورد اکسپلورر ۲۰۱۸ با کمترین تغییرات پا به نمایشگاه خودرو نیویورک گذاشت

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
فورد اکسپلورر ۲۰۱۸ با کمترین تغییرات رونمایی می‌شود. به نظر می‌رسد این تغییرات اندک، سرآغازی برای عرضه‌ی نسل بعدی شاسی‌بلند فورد باشند.
تبلیغات

اگرچه ما انتظار یک فورد اکسپلورر کاملاً جدید برای عرضه در سال ۲۰۱۹ داریم و نمونه‌ی کنونی دو سال پیش به‌روزرسانی شده است؛ اما بازار شاسی‌بلندها در حال حاضر به‌شدت داغ است و فورد نمی‌خواهد از این بازار بی‌نصیب بماند؛ از این‌ رو، Explorer مدل ۲۰۱۸ با تغییرات اندکی تا زمان رونمایی از مدل جدید، پا به میدان گذاشته است.

فورد اکسپلورر 2018

تشخیص اکسپلورر ۲۰۱۸ به‌واسطه‌ی جلوپنجره و چراغ‌های مه شکن جدید آسان است. حتی تشخیص اینکه این مدل از پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو استفاده می‌کند هم آسان خواهد بود؛ زیرا خودروی جدید مجهز به ۴ خروجی اگزوز شده است. این مدل همراه با ۴ رنگ جدید و ۵ انتخاب رینگ تازه به بازار خواهد آمد.

فورد اکسپلورر 2018

تغییرات داخلی کاملاً نمایان نیستند؛ اما این انتظار وجود دارد که اکسپلورر جدید مجهز به یک مودم 4G LTE و هات‌اسپات بی‌سیم برای اتصال کاربران به شبکه باشد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد از طریق نرم‌افزار موبایل FordPass درهای خودرو را باز و بسته کنند و خودرو را استارت بزنند. مالکان همچنین می‌توانند با این نرم‌افزار موقعیت خودرو را روی نقشه مشخص کنند.

فورد اکسپلورر 2018

فورد آپشن‌های ایمنی و کمک‌راننده‌ی مختلفی در مدل جدید ارائه داده است. سیستم ترمز خودکار و هشدار تصادف از جلو، سیستم حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار ترافیک، کروز کنترل انطباقی، سیستم کاهش نور در هنگام مواجهه با خودرو از روبه‌رو و سنسور باران، از ویژگی‌های اکسپلورر جدید هستند.

فورد اکسپلورر 2018

اکسپلورر ۲۰۱۸ از پاییز امسال به خیابان‌ها می‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات