سریع ترین اکشن کم YI با قابلیت فیلمبرداری 4K روانه بازار شد

پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت YI  اکشن‌کم جدید خود را با قابلیت فیلم‌برداری 4K و قیمت زیر ۳۴۰ دلار به بازار عرضه کرد.
تبلیغات

شرکت YI یک اکشن‌کم جدید با نام +4K معرفی کرده که بنا به اعلام این کمپانی در حال حاضر در بین سایر اکشن‌کم‌ها رده‌بالاترین مشخصات فنی را دارد. علاوه بر این، شرکت مذکور اعلام کرده که این محصول اولین اکشن‌کم با گواهی واقعیت‌مجازی است که امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم‌ بر ثانیه را دارد. این دوربین اولین بار در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد.

مهم‌ترین ویژگی +YI 4K قیمت بسیار خوب آن است که کمتر از ۳۴۰ دلار آمریکا تعیین شده و با در نظر گرفتن مشخصات فنی این دوربین، چنین قیمتی بسیار چشم‌گیر به‌نظر می‌رسد. شان دا، مدیرعامل YI در مورد دوربین +4K جدید این شرکت می‌گوید: «پس از موفقیتی که اکشن‌کم YI 4K به‌دست آورد و پس از دریافت بازخوردهای مثبت علاقمندان، حالا معتقدیم که +4K بهترین اکشن‌کم دنیا است. مثل همیشه ما به بازخورد مشتریان حرفه‌ای و نیز مشتریان معمولی خود توجه کرده‌ایم تا بالاترین کیفیت تصویری را در کنار رابط کاربری ساده برای خریداران اکشن‌کم جدیدمان ارائه کنیم.»

اکشن‌کم جدید +4K کمپانی YI بسیاری از قابلیت‌های YI 4K را ارائه می‌دهد و علاوه بر این یکسری بهبودها در قابلیت‌های موجود اعمال شده و نرخ فریم این محصول نیز ارتقا یافته است. +4K اولین اکشن‌کم بازار است که از چیپ‌ست پردازشی  Ambarella H2 بهره می‌برد. این چیپ می‌تواند حداکثر بیت‌ریت ۱۲۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. این پردازنده به افزایش عمر باتری دوربین کمک می‌کند. لازم به ذکر است که بنا به اعلام YI، با هر بار شارژ دوربین جدید این کمپانی می‌توان نزدیک به ۷۱ دقیقه با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کرد. دوربین مورد اشاره همچنین در هنگان فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه از تثبیت‌گر دیجیتال تصویر هم پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این کیفیت ضبط صوتی آن در محیط‌های بیرونی بهبود یافته است. افزون بر آنچه گفته شد یک به‌روزرسانی جدید برای فریم‌ور این دوربین منتشر خواهد شد که امکان استریم زنده، ثبت تصاویر RAW و امکان استفاده از تکنولوژی دستورات صوتی را به +YI 4K اضافه خواهد کرد. بدین ترتیب می‌توان بدون استفاده از دست برخی از عملیات‌ را هنگام فیلم‌برداری با این محصول با استفاده از دستورات صوتی انجام داد.

اکشن‌کم جدید YI همچنین از تمامی لوازم جانبی تولید شده برای مدل قبلی این محصول یعنی YI 4K پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید از قاب ضدآب و تثبیت‌گر دستی (gimbal) ساخته شده برای این گجت استفاده کنید.

برای خرید اکشن‌کم +YI 4K می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید. علاوه بر این اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد بحث در این وب‌سایت ارائه شده است.

نظر شما در مورد اکشن‌کم جدید شرکت YI چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات