می 6 شیائومی تا ساعاتی دیگر رونمایی خواهد شد - بروزرسانی، تاریخ رسمی معرفی می 6 اعلام شد

سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود شیائومی بر اساس اطلاعات موجود، تا ساعاتی دیگر از نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود یا همان می ۶ رونمایی کند.
تبلیغات

شیائومی از جمله‌ی کمپانی‌های چینی است که محصولاتی با مشخصات فنی بالا و قیمتی بسیار پایین راهی بازار می‌کند. این کمپانی پس از کسب موفقیت در بازار چین، حال درصدد مطرح کردن نام خود در بازارهای جهانی است. در هفته‌های اخیر شایعات متعددی در رابطه با شیائومی می ۶، پرچم‌دار جدید این کمپانی منتشر شده و حالا حساب کاربری رسمی شیائومی در Weibo از رونمایی این محصول در ۲۲ فروردین‌ماه پرده برداشته است.

اکانت شیائومی در ویبو، از تاریخ ۶ آوریل، روزانه یک پست در رابطه با سری محصولات می منتشر می‌کند و امروز (۱۱ آوریل - ۲۲ فروردین) نوبت به می ۶ رسیده است. بر اساس اطلاعات موجود در رابطه با این گوشی هوشمند، انتظار می‌رود می ۶ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره ببرد، حال آنکه شایعاتی نیز در خصوص به‌کارگیری اسنپدراگون ۸۲۱ به گوش رسیده است. بنا بر شنیده‌ها، دوربین پشتی این گوشی هوشمند از نوع دوگانه خواهد بود و از وجود سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 سونی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود در جلوی گوشی از سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی با نام IMX286 استفاده شود. در مورد حافظه‌ی رم احتمالا شاهد عرضه‌ی گوشی در دو نسخه خواهیم بود: نمونه‌ی مجهز به حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و نمونه دارای حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی.

انتظار می‌رود می ۶ شیائومی با بهره‌گیری از نمایشگری ۵.۲ اینچی راهی بازار شود. می ۶ نیز احتمالا در دو نسخه‌ مجهز به نمایشگرهایی با رزولوشن QHD و FHD همراه خواهد شد. البته هنوز هیچ‌یک از مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، مشخص نیست و باید دید که می ۶ با چه مشخصات فنی رونمایی خواهد شد.

به‌روزرسانی: شرکت چینی شیائومی به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) از نسل بعدی گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی خواهد کرد‌. انتظار می‌رود مراسم معرفی این محصول همانند گوشی‌ هوشمند می ۵ که بهار سال قبل معرفی شد، در سالن ورزشی دانشگاه فناوری پکن برگزار شود.

mi 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات