۹ سبقت متوالی وشتاپن ۱۹ ساله در استارت فرمول یک چین

سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رقابت اخیر فرمول یک در شانگهای، با قهرمانی همیلتون و دومی فتل به پایان رسید، اما کسی تصور نمی‌کرد مکس وشتاپن به مقام سوم برسد. مهارت این راننده‌ی جوان، زمانی مشخص می‌شود که بیننده‌ی سبقت‌های زیبای او از لحظه‌ی شروع مسابقه باشید.
تبلیغات

در دنیای مسابقات سرعت، هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و البته گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که به‌ندرت شاهد آن هستیم. در فرمول یک چین که روز یک‌شنبه برگزار شد، لوئیس همیلتون راننده‌ی مرسدس بنز، از خط یک آغازگر مسابقه بود و سباستین فتل راننده‌ی فراری، پشت سر او قرار گرفتِ اما مکس وشتاپن از تیم ردبول به دلیل نقص فنی پیشرانه در زمان‌گیری روز قبل، مجبور شد از خط شانزدهم، مسابقه را شروع کند. 

Max Verstappen  مکس وشتاپن

مقام سومی وشتاپن، به‌خوبی نشان می‌دهد که با تلاش و زمان‌بندی دقیق می‌توان به اهداف عالی رسید. فراموش نکنیم این راننده‌ی بلژیکی، تنها ۱۹ سال سن دارد و در پیست بارانی شانگهای، موفق به کسب این موفقیت تاریخی شد. نام او به عنوان جوان‌ترین راننده‌ی تاریخ فرمول یک در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است.

 در ادامه‌ی این مطلب، بیننده‌ی فیلم دیدنی حرکت او از لحظه‌ی شروع مسابقه تا پایان دور اول باشید که با ۹ سبقت استادانه همراه است.

دانلود 360p   720p   1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات