تماشا کنید: شتاب صفر تا 250 کیلومتر برساعت آلفارومئو جولیا QV

جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نشریه‌ی موتوراسپرت در این ویدیو اقدام به ثبت شتاب صفر تا 250 کیلومتر بر ساعت با خودرو آلفارومئو جولیا QV کرده است.
تبلیغات

تقریباً یک سال از رونمایی و عرضه‌ی آلفارومئو جولیا Quadrifolio دربازارهای اروپایی می‌گذرد؛ اما این سدان قدرتمند ایتالیایی همچنان به حیرت زده کردن علاقه‌مندان خود ادامه می‌دهد. آلفارومئو در پاسخ به بی‌ام‌و M3 و مرسدس-AMG C63 اقدام به برگزاری مسابقات درگ و تست‌های مختلف کرده بود؛ اما آیا تاکنون شتاب‌گیری متداوم این خودرو را از حالت سکون تا سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دیده‌اید؟

بدون در نظر داشتن پاسخ خود، اکنون می‌توانید این ویدیو را به مجموعه‌ی ویدیوهای خود اضافه کنید؛ زیرا نشریه‌ی موتوراسپرت به یک دستگاه آلفارومئو جولیا QV دست یافته است و بعد از فیلم‌برداری از قسمت‌های مختلف خودرو در حالت سکون، اقدام به ثبت شتاب صفر تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت در این سدان اسپرت ایتالیایی کرده است.

اجازه دهید قبل از شروع بررسی و تجربه‌ی DNA ایتالیایی این خودرو، کمی درباره‌ی ارقام صحبت کنیم؛ با توجه به ارقام اعلام شده توسط آلفارومئو، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت جیولیا QV معادل با ۳.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت است. این ارقام به لطف استفاده از پیشرانه‌ی ۲.۹ لیتری ۶ سیلندر با تکنولوژی تخصصی فراری و همچنین توربوشارژر دوقلو، کسب می‌شوند. این پیشرانه توانی معادل با ۵۰۵ اسب‌بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند که به آلفارومئو جولیا Quadrifoglio Verde این اجازه را می‌دهد تا یک دور پیست نوربرگرینگ را در مدت زمان ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه طی کند.

خرید این سدان اسپرت با عملکرد بالا، در بازار ایتالیا نیازمند پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۴,۲۲۵ دلار و در ایالات متحده، حدود ۷۲ هزار دلار خواهد داشت.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی شتاب‌گیری این سدان اسپرت را تماشا کنید.

دانلود: 1080p - 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات