برنامه 3D Wallpapers: تصاویر سه بعدی و با کیفیت فوق‌العاده برای زمینه - زوم اپ

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
3D Wallpapers یک اپلیکیشن اندروید است که آرشیوی بزرگ و آنلاین از تصاویر زمینه‌ی سه بعدی و فول اچ‌دی در اختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

تصاویر زمینه معمولاً از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. این موضوع از سال‌ها پیش که گوشی‌های موبایل صفحه نمایش کوچک‌تر از ۳ اینچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه داشته و با بزرگ‌تر شدن نمایشگرها، محبوبیت استفاده از این تصاویر نیز افزایش پیدا کرده است. از همین رو، تعداد زیادی اپلیکیشن در زمینه‌ی ارائه‌ی مجموعه‌ی تصاویر زمینه وجود دارد که معمولاً اکثر آن‌ها یا با تعداد کم تصاویر مواجه هستند یا کیفیت‌ تصاویر آن‌ها پایین است؛ اما 3D Wallpapers اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید است که وسواس بسیاری در انتخاب تصاویر به کار برده و تمامی تصاویر آن از رزولوشن‌های چشم‌گیر مانند فول اچ‌دی برخوردارند. در واقع می‌توان گفت پایین‌ترین رزولوشن موجود در این برنامه، HD است که با توجه به رزولوشن‌های موجود در بین اکثر تلفن‌های همراه، بدون شک اکثر کاربران از تصاویر موجود در این آرشیو آنلاین لذت خواهند برد.

مهم‌ترین موضوعی که بعد از اولین ورود شما به نرم‌افزار، توجه‌تان را جلب خواهد کرد، رابط کاربری فوق‌العاده زیبای این اپلیکیشن است که با استفاده از استاندارد‌های متریال، محیطی کاملاً گویا و چشم‌نواز به وجود آورده و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های متریال را در اختیار کاربران قرار داده است. دسترسی به تصاویر از دو بخش جداگانه با نام‌های Explore و Tags ممکن است که در بخش اول، گلچینی اتفاقی از تصاویر برتر و جدید را همراه با سایز عکس مشاهده کنید و به کمک آیکون ذره‌بین می‌توانید به جستجوی تصاویر بر اساس سایز، امتیاز و... بپردازید. در بخش Tags می‌توانید با استفاده از تگ‌هایی که برای هر عکس به ثبت رسیده است، به جستجوی موضوعی عکس‌ها بپردازید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن والپیپر آنلاین هستید که تصاویر موجود در آن از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشند و همچنین رابط کاربری آن تجربه‌ای از طراحی متریال در اختیار شما بگذارد، برنامه اندروید 3D Wallpapers بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. برای دانلود این برنامه از گزینه‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • تصویر سه بعدی و باکیفیت برای زمینه
  • امکان تنظیم تصاویر به‌عنوان تصویر زمینه از داخل برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات