سامسونگ برنامه هایی برای تولید گلکسی اس 8 پلاس با دوربین دوگانه داشته است

یک‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به عکس یکی از مدل‌های اولیه‌ی گلکسی اس ۸ پلاس با دوربین دوگانه، گفته می‌شود سامسونگ احتمالا درصدد تولید این محصول با دوربین دوگانه بوده است.
تبلیغات

 سال گذشته محصولات مختلفی با دوربین دوگانه در بازار گوشی‌های هوشمند عرضه شد. حتی کمپانی اپل با گوشی هوشمند آیفون ۷ پلاس خود به جمع شرکت‌هایی پیوست که دوربین دوگانه را در محصولات خود ارائه داده‌اند. اما سامسونگ در سال گذشته دو گوشی هوشمند پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را با دوربین تکی روانه‌ی بازار کرد. البته عملکرد دوربین این دو گوشی بسیار خوب است و تا همین حالا از جمله بهترین دوربین‌های موجود روی یک گوشی به شمار می‌روند. علاوه بر این، در سال ۲۰۱۶ گلکسی نوت ۷ با دوربین تکی معرفی شد؛ ولی به دلیل عملکرد خوب دوربین این محصول، هیچ‌یک از کاربران از عدم وجود دوربین دوگانه گله‌ای نداشتند.

چند روز قبل سرانجام دو پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رسما معرفی شدند. این دو محصول نیز از دوربین تکی بهره می‌برند؛ ولی اکنون خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد داشته گلکسی اس ۸ پلاس را با دوربین دوگانه همراه کند. از آنجا که تابه‌حال هیچ اشاره‌ی رسمی‌ به دوربین دوگانه‌ در گوشی‌های جدید سامسونگ نشده است، بنابراین شاید این قابلیت به مدل‌های بعدی گوشی‌های این شرکت اضافه شود. در هر حال به‌تازگی تصویری از یک نمونه‌ی اولیه‌ی گلکسی اس ۸ پلاس فاش شده است که نشان می‌دهد سامسونگ درصدد تولید این محصول با دوربین دوگانه بوده است؛ اما متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و این ویژگی نهایتا مورد استفاده قرار نگرفت.

تصویر مورد بحث توسط شخصی با حساب کاربری Lei Ming Xuan@ در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. در این عکس می‌توان دوربین دوگانه‌ را در بخش پشتی گلکسی اس ۸ به‌خوبی مشاهده کرد؛ ولی خبری از سنسور اثر انگشت پشتی در این محصول نیست. با توجه به اینکه سامسونگ در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سنسورهای مختلفی برای احراز هویت تعبیه کرده است، به نظر می‌رسد در این مدل اولیه، سنسور اثر انگشت در پنل جلویی اس ۸ پلاس قرار داده شده است.

همانطور که در این عکس مشاهده می‌کنید، دوربین دوگانه‌ی این مدل به‌صورت عمودی و در وسط بخش پشتی این دستگاه قرار داده شده و در زیر آن فوکوس لیزری و فلش ال‌ای‌دی تعبیه شده است. علاوه بر این لوگوی سامسونگ در زیر این دو بخش قرار گرفته است. در زیر لوگوی سامسونگ یک برچسب دیده می‌شود که نشان می‌دهد حافظه‌ی داخلی این مدل ۶۴ گیگابایت است. شناسه‌ی مدل این نمونه‌ی اولیه SM-G955F است که با شناسه‌ی مدل رسمی گلکسی اس ۸ پلاس همخوانی دارد.

نمی‌توان گفت به دلیل اینکه سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس را معرفی کرده است، احتمال معرفی مدل دیگری از این محصول وجود ندارد؛ اما در هر صورت نمی‌توان ساخته شدن مدل مجهز به دوربین دوگانه‌ی این محصول را هم تأیید کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات