تصاویر تبلیغاتی آئودی با مدل‌هایی در مقیاس کوچک و صحرایی دست‌ساز

شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آئودی در ابتکاری خلاقانه برای ساخت تصاویر تبلیغاتی خود در خاورمیانه، به سراغ نمونه‌های مینیاتوری از خودروها و صحرا رفته است.
تبلیغات

اکثر تصاویر تبلیغاتی شرکت‌های خودروسازی با بودجه‌ سنگین، آزمایش‌های رانندگی و دشواری‌های فیلم‌برداری در مکان‌های خارج شهری همراه هستند. مگر اینکه شرکت‌ها به سراغ فلیکس هرناندز، استاد عکاسی مینیاتوری بروند. فلیکس در آخرین همکاری خود با تیم خاورمیانه‌ی آئودی، اقدام به ساخت یک صحرای کوچک همراه با خیابان در استودیوی خود کرده است.

هرناندز برای این پروژه‌ی خاص به سراغ ساخت مدل‌هایی از آئودی جدید Q2 با مقیاس ۱/۴۳ رفته است. شکی نیست که هرناندز در ساخت چنین مدل‌هایی مهارت بسیار دارد؛ اما این مأموریت نیز برای خود او چالش‌برانگیز بوده است.

هرناندز می‌گوید:

من معمولاً با مدل‌هایی در مقیاس ۱/۸ مدل واقعی کار می‌کنم؛ اما مأموریت من برای کار با مدل‌های ۱/۴۳ از آئودی Q2 بسیار دشوار بود. این اولین باری بود که این نوع از عکاسی با یک مدل به این کوچکی را تجربه می‌کردم.
تبلیغات آئودی

کار با مدل‌های کوچک‌تر برای ساخت تصویری از خودروها با ابعاد واقعی دشوارتر به نظر می‌رسید؛ اما فلیکس به‌خوبی از عهده‌ی این کار برآمد. او از لایه‌های فومی، چراغ‌های LED و کاغذ سنباده برای ساخت محیط بیرونی جاده‌ی خودروهای کوچک آئودی استفاده کرد و صحرا را با ترکیبی از یک پودر بسیار ریزدانه و آب ساخت و شکل تپه‌های ماسه‌ای به آن داد.

تبلیغات آئودی

او درنهایت بخشی از بودجه‌ی آئودی را صرف سفر به دبی کرد و با همکار خود، آدریان ساملینگ، به عکاسی از صحنه‌های مورد نظر آئودی برای ساخت ماکت پرداخت.

تصاویر نهایی، اثری خارق‌العاده از کار هرناندز را نشان می‌دهند. ترکیب ماکت‌های دست‌ساز با هنر عکاسی و البته مهارت فتوشاپ، خودروهای کوچک آئودی را به نمونه‌هایی در ابعاد واقعی بدل کرده است.

تبلیغات آئودی
تبلیغات آئودی
تبلیغات آئودی
تبلیغات آئودی

در پایان، ویدئوی چگونگی تهیه‌ی این ماکت توسط هرناندز در استودیوی شخصی او در مکزیک را مشاهده خواهید کرد.

لینک دانلود ویدئو با کیفیت 1080P | 720P | 360P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات