مجموع ضرر تصادفات سری فیلم‌های سریع و خشن به بیش از نیم میلیارد دلار رسیده است

شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بیمه‌ی Insure the Gap اقدام به محاسبه‌ی مجموع آسیب‌های رخ داده در هفت قسمت فیلم سریع و خشن کرده است. به گزارش این شرکت، هزینه این آسیب‌ها به نیم میلیارد دلار می‌رسد.
تبلیغات

سری فیلم‌های سریع و خشن بسیار جذاب هستند؛ اما خوشبختانه در دنیای واقعی رخ نمی‌دهند. دلیل آن چیست؟ زیرا تصادفات ناشی از آن‌ها بسیار پرهزینه هستند. به گزارش هالیوود ریپورتر، وب‌سایت بیمه‌ی بریتانیا، Insure the Gap، مجموع هزینه‌های ناشی از تصادفات و تخریب ساختمان‌ها در تمامی قسمت‌های فیلم سریع و خشن را تخمین زده است. این رقم به عدد ۵۲۳ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۲۷۵ دلار می‌رسد.

این وب‌سایت همچنین آسیب ناشی از فیلم، نوع آسیب و آسیب شخصیت‌های فیلم به وسایل را نیز محاسبه کرده است. تا به این لحظه، پرهزینه‌ترین و پرضررترین قسمت، فیلم هفتم این سری بوده است. در این فیلم، شخصیت‌های داستان باعث رسیدن رقم این آسیب‌ها به بیش از ۲۵۰ میلیون دلار شده‌اند. این رقم تقریباً نیمی از هزینه‌ی آسیب در تمامی هفت قسمت فیلم است. در مقابل، ضرر وارده از سوی افراد در ۵ قسمت اول فیلم تنها به کمتر از ۲۵ میلیون دلار می‌رسد.

اگر به دنبال کم‌هزینه‌ترین قسمت سریع و خشن هستید، ما به شما قسمت اول را پیشنهاد می‌کنیم؛ این قسمت از نظر هزینه‌ی طراحی و آسیب خودروها، در پایین‌ترین رتبه جای می‌گیرد. شکی نیست که قسمت هفتم این فیلم در جایگاه پرآسیب‌ترین و البته خاص‌ترین خودروها قرار دارد.

جالب اینجا است که سهم تبه‌کاران فیلم در آسیب به خودروها و ساختمان‌ها در مقایسه با قهرمانان فیلم به‌مراتب کمتر است. مجموع آسیب وارده به خودروها و ساختمان‌ها از سوی تبه‌کاران به ۱۹۷ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۸۹ دلار می‌رسد، درحالی‌که سهم قهرمانان ۳۲۵ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۱۷ دلار است. شخصیت دکارد شاو (Deckard Shaw) به‌تنهایی مسئول تخریبی به ارزش ۱۸۵ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۱۴۴ دلار است که چیزی در حدود ۹۴ درصد از سهم تبه‌کاران می‌شود. مقام دوم و سوم این فهرست نیز به دومینیک تورتو و لوک هابز می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات