گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فعلا با دی‌ دریم سازگار نیستند

یک‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ چند روز قبل از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کرد؛ اما به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فعلا با پلتفرم دی‌دریم گوگل سازگار نیستند.
تبلیغات

سرانجام پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و افشاگری، سامسونگ چند روز قبل از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کرد. اینکه Galaxy S8 و +Galaxy S8 با نسخه‌ی ۲۰۱۷ هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر و کنترلر جدید آن سازگار باشند، اصلا جای تعجب ندارد. اما از طرف دیگر، با اینکه این دو گوشی از جمله محصولات اندرویدی بازار هستند، باید با پلتفرم واقعیت مجازی گوگل موسوم به DayDream نیز سازگاری داشته باشند.

اما به نظر می‌رسد این‌گونه نیست و به گزارش VRHeads در حال حاضر پرچم‌داران غول کره‌ای با پلتفرم دی‌دریم سازگار نیستند. اگر قصد نصب اپلیکیشن دی‌دریم روی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس داشته باشید، با پیغامی به مضمون «a compatible version is missing» روبه‌رو می‌شوید. با این وجود خبرهای خوبی به گوش می‌رسد که اگر نگران روت شدن دستگاه خود نباشید، می‌توانید با اضافه کردن یک خط کد به فایل‌های مجوز سیستم خود، شرایط سازگاری با دی‌دریم و اجرای اپلیکیشن آن را فراهم کنید.

هنوز علت اینکه چرا گلکسی اس 8 سامسونگ با وجود سخت‌افزار مناسب، نمی‌تواند با دی‌دریم گوگل سازگار باشد، مشخص نیست. با این وجود گفته می‌شود شاید همکاری سامسونگ و آکیولس دلیل اصلی این مشکل باشد. البته این مشکل می‌تواند موقتی باشد؛ ولی هنوز مشخص نیست در آینده شرایط تغییر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات